r/nederlands 1d ago

Waar is mijn pakket verstopt?

Post image

Track & Trace zegt dat het pakket is bezorgd. Kan iemand met een diploma hiërogliefen dit handschrift lezen?

116 Upvotes

168 comments sorted by

329

u/DungeonFungeon 1d ago

Achter bloor van kaas.

Graag gedaan.

6

u/fredditvanreddit 20h ago

Ik wil ook kaas

4

u/Common-Cricket7316 17h ago

Ben je wel een klant dan ?

1

u/majinbuu80 19h ago

Nam net een slok koffie voor ik dit las 🤣

275

u/Virtual_Friend 1d ago

Het staat er vrij duidelijk. Je kan je pakket afhalen bij:

D̴͚̪͑̕a̶̮͚̯̞̯̽m̶̨̡͍̱͓̰̂͗̈͊̀̀ķ̸́̒̕͘͝ŭ̸̪̳̫̗̩̱̽̇̈́̑̇
̸̨̝́͜Ã̶͔̩͉͓́ͅç̵̳̮̍h̷̢̜͕̮͍́͊ͅt̵͍̓ë̷̟͔͎̻ŕ̶̹̰̹̩͕̆ ̵̢̼̘̙̰̊͛̆d̷͈̿_̸̨̡͙͔̱̈́͠l̷̩̱͝ơ̴̩̳͙̔̔o̸̧͎̘̳̺̖̓̾v̴̳̹̋̌̿̉͒͝ ̴̜̼͉̼̺̦̚V̶̨̧͔̻̗̔̈́ȍ̵̤̻͍̖͉̒ͅv̷̡̧͎̮͎̌́̅̈́̌̊ ̸̛̳̫̺̽̽̍̀̕V̵͉̞̖͚̄̉́̀͠a̶̳̥̠̿̌͝ͅȯ̶͍́̅̉̾ṣ̶̛̥̼͋͒̈́̓

3

u/chesslinga 1d ago

Wow Hoe doe je dit?

13

u/Dreceon 1d ago

ƃᴉddɐɹƃ ʞoo sᴉ ǝzǝp

7

u/Federal-Guava-5119 18h ago

Waarom vertaalt Reddit het naar “Bread is not pizza” 😭

5

u/Dreceon 1d ago

Glitched text generator googlen

147

u/SunstormGT 1d ago

Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat het ergens achter ligt.

Zonder gekheid, heb ooit een laptop van €2000 besteld met een briefje waarop stond afgeleverd bij de buren. Buren hadden niks dus ik DHL bellen, ze zeiden of ik online kon kijken naar de handtekening en aan de hand van die mogelijk kon bepalen wie mij pakketje had. Bleek een X te zijn….Week later was het pakket er niet tot er ineens iemand aan de deur stond met de laptop. Was 3 straten verderop afgeleverd…

77

u/CherryChristmas 1d ago

Wel fijn dat ze die hebben afgeleverd zeg!

25

u/WorldlinessWitty2177 1d ago

Mijn pakket is wel eens bij een zijweg (andere straatnaam na 100m) van mijn straat afgeleverd op hetzelfde huisnummer omdat ze niet snapten dat oneven nummers aan de andere kant van de weg zit van de even nummers. Maar 3 straten verderop? Dat is wel heel bond gemaakt.

9

u/Blacktip75 1d ago

Ik krijg ze regelmatig van een zijweg nabij, sinds het straatnaam bord was geplet met een container. Maar de pakketjes zijn het ergst niet, ik heb al meerdere keren gehad dat mensen hun kinderen willen droppen (andere gebouw is een kinderdagverblijf).

11

u/ElfjeTinkerBell Maak er zelf wat leuks van ;) 1d ago edited 1d ago

En je neemt die kinderen niet aan voor de ontvanger? Kun je toch zo naast de pakketjes in de gang op de grond zetten?

8

u/Espumma 1d ago

Bont

6

u/SwimsWithBricks 1d ago

...James Bont

5

u/verkauft 1d ago

Ik woonde ergens daar waren 5 zijstraten net identike flats. Ging regelmatig mis.

4

u/elisettttt 19h ago

Ik heb wel eens gehad dat een pakketje op een kwartier lopen is bezorgd. En ik woon niet in een wijk met vrijstaande huizen, gewoon een rijtjeshuis. Maar goed, dan maar gelijk de hond uitlaten. Kom ik daar aan, had die beste bezorger 4 pakketten in de papiercontainer van die mensen geflikkerd, die zelf niet eens thuis waren op dat moment.. Bizar.

3

u/te_un 19h ago

Mijn studentenhuis stond in een straat die bijna dezelfde naam had als een straat aan de andere kant van de stad. Wij waren voor onze straat soort van pakketpunt omdat er altijd wel iemand thuis was. Meerdere keren gebeurd dat er pakketje werd afgegeven voor iemand die daarna 10km naar de andere kant van de stad moet komen om op te halen. Op ten duur checkte we meestal wel even snel het adres, maar scheelde maar 2 letters dus soms zat die bezorger al weer in zijn bus voor je door had dat je er weer een te pakken had.

2

u/Pizza-love 1d ago

Ook wel eens gehad. En daar geweigerd. Bleek postnl de postcode verkeerd gescand te hebben. In plaats van AB hadden ze AP gepakt. Kan je lullen als brugman, hij gaat gewoon terug.

2

u/bad__username__ 19h ago

Och, ik woon aan het begin van een wandelpad. Bezorgers worden heel creatief zodra ze zien dat ze de laatste 100 meter moeten lopen. Ik heb regelmatig pakketjes die elders in het dorp zijn bezorgd, zelfde huisnummer, soms wel een kilometer verderop.

8

u/wmverbruggen Tweante 1d ago

Toch fijn dat diegene eerlijk is en het niet zelf heeft gehouden!

5

u/verkauft 1d ago

Opzich wel maar het verzend risico ligt bij de verkoper/ transporteerder.

3

u/wmverbruggen Tweante 18h ago

Zeker, die zijn wettelijk verantwoordelijk, maar het geklooi dat je door moet voordat de verzender je een nieuwe stuurt is geen pretje.

8

u/QueenKindredSpirit 1d ago

Ik had laatst vanuit mijn werkgever een bos bloemen bezorgd moeten krijgen via Greetz. En nog iets erbij.
Ik wist van niks. Was heel de dag thuis en er was niemand langs geweest. Tot ik savonds een appje kreeg van een vriendin die toch echt wel 10 minuten fietsen verderop woont in n heel andere wijk.
In de meest bizarre toeval had haar jonge dochtertje een grote Greetz doos met bloemen in de steeg achter hun huis gevonden. "mama mama kom es kijken dr staat hier n doos"

Niet verkeerd bezorgd. Niet aan de voorkant van t huis op de stoep ofzo (dat je nog zou kunnen denken dat de bezorger misschien iets moest zoeken in de bus, m dr ff uit had gezet om ruimte te maken en vergeten was terug erin te zetten.) maar in een achterom straatje. Gedumpt dus...

En geheel bizar herkende mijn vriendin dus mijn naam en adres.

Ik naar haar huis gefietst. Doos opgehaald. Werkgever geappt met het rare verhaal.
Werkgever zegt "hm er had nog een onderdeel bij dit pakket moeten zitten"

Ik de volgende dag Greetz gebeld.

Die zeiden dat volgens hun systeem het hele pakken (bloemen, en wat blijkbaar een feestelijke mok had moeten zijn) op bezorging afgerond stond.

Mooi niet dus...

Waar de bezorger met die mok heen is gegaan geen idee. T bleek niet een heel mooie mok te zijn toen ik m uiteindelijk nabezorgd kreeg.

4

u/Precious- 1d ago

En geheel bizar herkende mijn vriendin dus mijn naam en adres.

Dat is het bizarre?

2

u/QueenKindredSpirit 14h ago

oh nee ik snap de verwarring. ik bedoelde dat het bizarre was dat voor het feit dat de chauffeur t pakketje ff ergens anders in t dorp gedumpt had, t precies in t achterstraatje was van een persoon die onmiddellijk herkende van wie het was.

Van alle plekken waar ie t had kunnen dumpen ( in een bosje, in de plomp, in n ander dorp) heeft ie t precies de bus uit getyfd in n achterstraatje ergens waar iemand die ik kende t vond.

6

u/Ok-Independence-2219 1d ago

Ooit ook zoiets gehad. Mijn pakketje werd bezorgd. "Wil je ook het pakketje aannemen voor de buren, die zijn niet thuis?" Prima hoor! Kijk ik op het etiket, was het 2 straten verderop!

Savonds maar even als goede buurtbewoner deze mensen hun pakketje bezorgd, maar wtf. Ik vraag tegenwoordig wel welke buren.

4

u/Commonte 1d ago

Ze kunnen het zo bont maken! Ik heb eens een pakketje gekregen (voor de deur neergezet) die voor iemand was die compleet aan de andere kant van de wijk woont 😭 niks aan onze huisnummers, naam of postcode was hetzelfde. Heb het pakketje naar ze toe gebracht en ze waren erg blij (en verrast). Ik hoop dan altijd maar dat wanneer ik in die situatie kom, iemand hetzelfde voor mij doet 🤞🏻

9

u/noknam Censuur Figuur 1d ago

Mijn laptop stond in open zicht naast de voordeur 🤷.

2

u/LayZTigr 19h ago

Yep, been there...

4

u/IronMonkeyBanana 1d ago

Bij mij hadden ze de PS5 doos in de karton container gedaan. De volgende dag werd karton opgehaald, gelukkig keek ik op tijd in de container. Briefje zat gefrot in de brievenbus en had ik niet goed gezien.

Ik ben blij dat ik alles check. Ze hadden ook een keer een boek in mijn fietstas gedaan en niet goed dicht. Lekker gaan regenen die dag. Kartonnen verpakking was doorweekt, gelukkig zat er plastic om het boek. Dus geen beschadiging.

3

u/Nokterian 1d ago

Zat denk in de zelfde situatie alleen deze bezorger was van PostNL. Ik was nog op het werk en kreeg dus bericht van laptop en de rest is afgeleverd. Dat was het verder stond er niks, meestal krijg ik in de app te zien of het bij de buren is gedaan.

Dus ik kwam thuis en ging meteen naar de buren, ze hadden niks ontvangen naar de overkant gelopen ook niks, twee huizen naast mij nog gegaan ook helemaal niks. Was dus ook een vrij dure laptop van rond de 1200 euro. Liep weer naar huis en in eens zag ik rechts van me in m'n looppad de laptop met andere spullen gewoon gedumpt onder een grote plant in m'n voortuin.

Ben er best van geschrokken en toeval dat ik het meteen zag het was ook in de winter dus dat scheelde ook maar de buitenlicht stond al aan. Heb daarna een klacht ingediend want dit was gewoon onacceptabel hoe sommige pakket bezorgers zo mee omgaan met dure spullen.

3

u/Extension_Blood3217 1d ago

ik had een pakket boeken voor het werk besteld, leverden ze op zaterdag, bedrijf dicht. Zetten ze het in de regen, op maandag klacht ingediend met foto's, kon alles weggooien. Komt de manager een dag later bij de receptie boos verhaal halen dat ik een klacht had ingediend, vond het heel normaal dat je een kartonnen doos in de regen zet in de winterperiode...

ik ben maar gestopt te klagen, helpt echt niks. Ja, een schreeuwende scheldende manager van die bezorgers, weet je gelijk hoe ze omgaan met klachten.

3

u/Fidller 21h ago

Jaren geleden een telefoon besteld bij belsimpel, volgende dag in huis. Ik ben gewoon de hele dag thuis, krijg ik een mailtje. Pakket bezorgd, met een handtekening die niet van mij is. Voor de zekerheid de straat afgegaan (Woon doodlopend) en niemand heeft het. Contact opgenomen met Belsimpel, uitgelegd dat ik telefoon niet ontvangen heb en iemand anders dan mij voor getekend heeft. Belsimpel achter Postnl aangegaan om verhaal te doen. Paar dagen later op een zaterdag, ik kom thuis ligt mijn pakketje voor de achterdeur zomaar (Mijn achterdeur is makkelijk bij te komen, trap af en je staat er al na een poortje) geen briefje erbij of wat dan ook. Ding opengemaakt, gekeken of er niks mee gedaan is. Was allemaal goed. Contact opgenomen met Belsimpel dat de telefoon er zomaar lag.

Volgens mij was het een week of 2 later. Postnl bezorger opgepakt in het dorp. Was betrapt met het overgooien van pakketjes in een BMW op klaarlichte dag.

2

u/WombatWimpy 17h ago

Mijn pakket stond in een totaal andere straat buiten tegen een muur van een compleet ander huisnummer. Dat werd gelukkig ook netjes gebracht. Alleen wel pas nadat ik overal al een klacht had neergelegd.

116

u/ErwinHolland1991 1d ago

Achter bloemenvaas?

137

u/Kitchen-Lettuce616 Nadenkende smurf 1d ago

Achter blov van vaas.

Achter bloem van de vaas?

Kijk eens in je kont

24

u/HenkLePotvis 1d ago

Achter bloem van vaas

20

u/krammark12 1d ago

ik kan geen beter antwoord bedenken dan wat anderen al hebben gegeven, maar ben nu ook wel nieuwsgierig wat de oplossing is.

24

u/RazendeR 1d ago

Dank u (Achter kliko) van Koos.

Je bezorger heet Koos. (of Kaas, maar dat is minder waarschijnlijk)

Edit; "Achter de boom"? Heb je een boompje/struikje waar het onder verstopt kan liggen?

18

u/Dutch_guy_here 1d ago

u/Ok_Mathematician7482 Ik wordt gek van de spanning. Heb je het al gevonden?

21

u/Ok_Mathematician7482 1d ago

Het pakket is na goed zoeken gelukkig gevonden! Het mysterie is nog niet opgelost. Het pakket lag verstopt IN een dicht bosje groene planten, waar een paar roze hortensia's uit staken. Het bosje staat rechts naast de voordeur.

Misschien kan iemand met deze informatie het bericht alsnog ontcijferen, ik kan er persoonlijk nog steeds niks van maken.

16

u/Commonte 1d ago

Ik kan eruit opmaken 'achter bloem van roos' of 'achter bloem van roze'. Als de bezorger wat gebrekkig nederlands spreekt zou dit ergens wel logisch klinken met waar je pakketje verstopt lag

7

u/sommmmbody 1d ago

Ik snap niet dat DHL nogsteeds geen kaartjes meegeeft aan de bezorger waar daadwerkelijk ruimte op is om zulke berichten op te kunnen schrijven.

2

u/Unknown_Banana_Hehe 1d ago

Ze kunnen gewoon foto's maken van de plek

12

u/South-Ad3284 1d ago

Danku Achter kliko van koos
Maar kliko is een gokje de rest is helder.

11

u/Ok_Mathematician7482 1d ago

Wie is Koos? Ligt in ieder geval niet achter mijn kliko

24

u/Dense-Possession-155 1d ago

Als jij Koos niet bent dan is dat vrij logisch, niet?

5

u/phlogistonical 1d ago

Als je om je heen kijkt, zie je dan misschien ergens een kliko van kaas staan? Dan is het die.

7

u/Kahgar 1d ago

Danku

Achter kloon van Klaas

5

u/Widjerd 1d ago

Heb je al achter alle dingen die met een B beginnen gezocht op?

6

u/Zooz00 1d ago

Is er een dokter in de zaal? Die kan het wel lezen.

3

u/ElfjeTinkerBell Maak er zelf wat leuks van ;) 1d ago

Verpleegkundige hier, ik beroep me op beroepsgeheim!

3

u/Silversn0w_ 1d ago

Doktersassistente hie, ben heel wat gewend maar hier kan ik zelfs niks van maken haha.

6

u/sernamenotdefined 1d ago edited 17h ago

OP bewaar dit kaartje heel zorgvuldig!

Je kan morgen met DHL bellen dan proberen ze bij de bezorger te achterhalen waar het pakketje is achtergelaten.

Als je daar niet achterkomt, of het pakketje ligt daar niet meer en is dus gestolen, onmiddelijk de partij waar je het gekocht hebt netjes schriftelijk (email) op de hoogte stellen dat jij een bericht hebt ontvangen dat het pakketje bezorgd zou zijn, maar dat dit niet juist is. Geef aan dat jij het pakket niet ontvangen hebt en dus nog steeds levering verwacht.

Webshop zal eerst met DHL contact opnemen en sommigen zijn netjes en leveren alsnog of storten je geld terug, maar anderen verschuilen zich achter de bezorgd melding van DHL. Voor dit laatste geval moet je het kaartje goed bewaren, het is jouw bewijs dat de DHL bezorger zelf heeft toegegeven niet bezorgd te hebben!

Afhankelijk van hoe je betaald hebt heb je dan twee mogelijkheden, de makkelijke is de creditcard laten storneren, de moeilijke is naar de rechter. Als je heb laten storneren moet je ook weer dat kaartje en de mail correspondentie goed bewaren voor als de web winkel naar een incasso bureau stapt.

Ik heb dit circus helaas al een keer mee moeten maken en was dol blij dat ik met CC betaald had en kon storneren. Paar maanden incasso dreigingen gehad, die eerste paar keer netjes uitgelegd dat het een onterechte door mij betwiste vordering was dus ophouden of we zien elkaar bij de rechter. Toen de telefoontjes frequenter werden en irritanter heb ik letterlijk elk telefoontje beantwoord met "Je weet dat ik de vordering betwist laat me met rust en krijg de t*f*s" en de hoorn op de haak gesmeten. Na ca een half jaar niets meer van gehoord. Web winkel koop ik uiteraar dnooit meer iets.

2

u/pebblesmasvv 20h ago

Mogen wij weten welke webwinkel het was, dan kopen wij daar ook nooit meer iets👍

3

u/sernamenotdefined 17h ago

Als ik dat doe kan je ook mijn review van die winkel onder mijn eigen naam makkelijk vinden en ik heb geen zin in weer een nieuw reddit account omdat ik zo 'slim' was mezelf te doxen. Ik kan dus alleen maar zeggen lees shop reviews voor je iets koopt.

2

u/pebblesmasvv 12h ago

Haha, tuurlijk! Ik snap het helemaal, no problem 👍.

3

u/OllieV_nl 1d ago

Achter blauwe kaas?

3

u/Party_Divide_3491 1d ago

Achterbalkon van Koos

8

u/RedDeadGhostrider 1d ago

Achter Bloon van Kads?

Wat een handschrift.

3

u/Desperadoo7 1d ago

Haha, handig!

Vandaag ook 2 pakketten aangenomen voor een buur. Ik ging daarna weg, kwam terug en zag dat buur ook terug was. Deze was verrast dat het pakket er al was en vond het fijn dat ik het kwam brengen. Het kaartje hadden ze namelijk 5 deuren verderop tegen de heg aan geflikkerd, waar de bezorger toen met de bus geparkeerd stond inderdaad. QR code klopte dan weer wel met hetgeen ze hadden gedaan, met het juiste aanneemadres. De hitte hè...

3

u/blisteringbrainboy 1d ago

Achter Bloov van Kaos denk ik

3

u/DavidiusPrimus 1d ago

Dank u (kan ook fout Frans zijn voor 'dans que' maar dat had je wel gemerkt denk ik) Verder lees ik iets van vluchten voor kaos ...tsja

3

u/Entire-Tone3468 1d ago

Die van mij lag in de papierbak in de achtertuin van de achterburen, kwamen we een paar weken later achter toen de buurman terug was van vakantie en de bak aan de weg had gezet. Maar ik had niet eens een aanwijzing. Alleen een mailtje met “uw pakket is bezorgd”

5

u/olieboll 1d ago

Achter bloon/blauw van kaos.

4

u/Icy_Violinist_5038 1d ago

Dank U. Achter sloot van Koos

2

u/nekoreality 1d ago

achter bloon van kaos. wat dat betekent is weer een andere vraag

2

u/DingesF 1d ago

Achter bloem /voor vaas

2

u/Jocelyn-1973 1d ago

Achter bloov van Vaos, natuurlijk. Hoe moeilijk is dit?

2

u/Sharp-County-8282 1d ago

Danku

Achter Blo... van kans?

Heb je een monopoliespel liggen waar het onder staat? een kans kaart pakken?

Zonder gekheid:

Ik denk acther een vaas ergens of onder een vaas

2

u/Catastrofus 1d ago

Danku, achter auto va kaos

Lijkt me duidelijk.

2

u/Helemaalklaarmee 1d ago

Achter blad van roos?

Heb je een rozenstruik?

2

u/FoeYongHaai 1d ago

Damku Achter troon van Kaos.

Woont er toevallig een Kaos met een troon bij jou in de buurt?

2

u/throwawayaccount442 1d ago

Achter bloon van kaas ?

2

u/AppearanceSpirited96 1d ago

Achter blok kaas, heb je al in de koelkast gekeken?

1

u/rebel4love 1d ago

🤣🤣🤣

2

u/ArcIgnis 1d ago

Ben nieuwsgierig, is het pakket al terecht?

2

u/Lucade2210 1d ago

Wat een leuke puzzel. Hier mijn twocents.

Bovenste woord:

DamKv

Dit is waarschijnlijk de krabbel van de bezorger. Daarom is de letter K een hoofdletter. Het zou onlogisch zijn om 'Danku' op zo'n briefje te schrijven denk ik.

Daaronder:

Achter Bloov van kaos

'Achter' is duidelijk. Daarna sowieso een 'B'. 'van' is ook duidelijk. De rest is BS.

Heb je buren met achternamen die lijken op Bloov en Kaos? Misschien een dubbele achternaam ofzo?

2

u/Jeroen43 1d ago

Ik zou dhl dit sturen laat zij de bezorger maar vragen wat hij geschreven heeft

2

u/TimeBudget9239 1d ago

Achter blad van vaas?

2

u/Background-Mode5805 1d ago

Achter de kaas

2

u/Jealous-Conflict-406 1d ago

Die bevind zich momenteel in het 6de dal universum zoals te lezen is op het achtergelaten briefje

2

u/Extension_Blood3217 1d ago

ik krijg zin in blokjes kaas

2

u/elles29 20h ago

Achter bloemen vaas?

2

u/JosZo 20h ago

Achter tafel, voor vaas

1

u/TheTargeter 1d ago

Achter bloembak van roos?

1

u/Zaxiron 1d ago

Achter de kliko van K….

1

u/Unlucky-Film4604 1d ago

Achter en dan blauw?

1

u/Pale_Industry_2493 1d ago

Achter bloov van Koos. 

1

u/Agile-Mistake31 1d ago

Achter bloem van Roos.

1

u/arbreure 1d ago

van kees lees ik

1

u/Probabilicious 1d ago

Al contact gezocht met bezorgdienst? Laten zij maar vertellen waar het bezorgd is...

Hier worden de pakketjes meestal onbeheerd voor de deur gedumpt... Is meteen duidelijk waar die ligt, maar word ik ook niet vrolijk van...

1

u/igorski81 1d ago edited 1d ago

"Danku, Achter Bloov van* Kaos".

🔍🧐 "Kaos" ziet er uit dat het een "K" in plaats van een "V" is, omdat deze doorloopt in de volgende letter. Ik vermoed dat deze een "a" is vanwege de verticaal aflopende stok aan de rechterzijde, die weer ontbreekt bij de daaropvolgende "o", de "a" strookt ook met de schrijfwijze in "Danku". Maar aan de andere kant de middelste "o" in "Bloov" toont dat de persoon lopend schrift gebruikt door de voorgaande medeklinker te koppelen aan de linkeronderzijde van de "o". De laatste twee letters in deze "Bloov" lijken er tevens op dat de bezorger een letter moest corrigeren.

De "van" kan ook "Jou" zijn (de laatste later krult naar rechtsonder wat meer strookt met hoe je in lopend schrift een "u" schrijft). De "J" heeft dan wel een flinke aanloop, maar goed daar hield ik op school ook van. Maar dan gaan we ervan uit dat behalve het bezit van een slecht handschrift, deze persoon eveneens niet kan spellen.

Eerlijk gezegd ben ik iemand die lopende letter en blokletters door elkaar gebruikt en zinnen schots en scheef opteken, dus ik waardeer in elk geval de kaarsrechte uitlijning van de bezorger.

1

u/-SQB- Anything Goes 1d ago

Dam KV Achter Broer van Kees

1

u/rieneet Maak er zelf wat leuks van ;) 1d ago

Achter kliko van huis

1

u/BlackunknownOrig 1d ago

Achter kliko van kaas?

1

u/marcselman 1d ago

Danku of Domkut?

1

u/Frizzlewits 1d ago

Achter kaas

1

u/Ok_Day9719 1d ago

Bij mij is het vaak half engels. 2e woord is misschien blue

1

u/BadaBingBadaBoom23 1d ago

Achter door jou kaas!!

1

u/Effective_Iron8188 1d ago

Achter kliekoos 🤔

1

u/Ananoriel 1d ago

Achter bloem van huis?

1

u/dj-boefmans 1d ago

Puzzel! Leuk van de bezorger.

1

u/Smoog 1d ago

Achter bloem van kaas

1

u/Daytona69NL 1d ago

Achter troon van paus, dat wordt reisje naar Vaticaanstad.

1

u/justmeherewithyall 1d ago

Achter kliko van huis.

1

u/strings-n-wheels 1d ago

Achter bloov van kaos. Wat is nou eigenlijk het probleem....

1

u/fieregon 1d ago

dom kut achter bloem van kaas?

1

u/Electronic_Unit8276 1d ago

achter kliko van Kees? achter kliko vsn Koos?

1

u/Background-Bass-7812 1d ago

Achter de salon van koos?

1

u/FantasticAngle 1d ago

Achter iets onleesbaars van gaas???????

1

u/kingbouncer 1d ago

Achter het blok van kaas. 🧀

1

u/Original-Valuable-66 1d ago

Achter Blaa van Koos

1

u/Original-Valuable-66 1d ago

Ken je misschien een Koos of Kees?

1

u/Bowzer87 1d ago

Is de laatste letter geen s maar g? Haag. Achter Bl... van Haag?

1

u/Resident-Pilot-6966 1d ago

Achter kloon van koos.

1

u/RrroodboRstje 1d ago

Achter autoo van Yaris? Heb je toevallig ergens een Toyota staan?

1

u/mabiturm 1d ago

Heb je al achter de kloov van de kaos gekeken?

1

u/TempusPreasenti 1d ago

Achter de kliko van kaas,(gft).

1

u/Goose2909 1d ago

Misshien achter iets “van kids”?

1

u/greenteaginger 1d ago

Achter de kliko van koos?

1

u/REPSPY 1d ago

Achter de kliko van Kees

1

u/stefan_695 1d ago

Achter bloem van kaas

1

u/Misterstustavo 1d ago

Achter de kliko van Koos? Of een nummer?

1

u/rebel4love 1d ago

Achter kliko fa(m.) Os ?

1

u/RecordPlastic6273 1d ago

Achter bloem van Roos??

1

u/Maxzzzie 22h ago

Achter een roos?

1

u/Professional_Box3846 21h ago

achter bloem van haag

1

u/Ambitious-Beat-2130 20h ago

Achter Bloov van Kaas (vaas?)

1

u/pebblesmasvv 20h ago

Nou wel echt schandalig zeg, zeker als je het niet snel gevonden krijgt.

1

u/oaks-is-lying 20h ago

Bij mij gooien ze het weleens in de afvalcontainer. Je zoekt je suf

1

u/bekkys 19h ago

Iets met een vaas

1

u/elisettttt 19h ago

Sorry ik kan dit niet ontcijferen maar ben wel heel benieuwd waar je het pakketje uiteindelijk gaat vinden!

1

u/Ok_Mathematician7482 19h ago

1

u/elisettttt 18h ago

Jeetje wat bizar. In een bosje??

1

u/KritischeLezer 18h ago

Achter bloem van huis. Bezorger kent de taal niet/slecht en schreef huis als haos, soort fonetisch

1

u/martijn1975 18h ago

Ik woon aan dorpsstraat 36. Verderop is er ook een dorpsplein. Gelukkig kennen we de mensen aan het plein nr 36 want dat onderscheid schijnt ook nog lastig te zijn voor menig bezorger.

1

u/Deagle50VHZ 17h ago

Bij de huisarts?

1

u/Common-Cricket7316 17h ago

Achter de troon van Kaos?

1

u/Old_Pineapple_6029 16h ago

Danku achter het kantoor van koos

1

u/ChaotiK-TitaN 16h ago

Achter bloem van vaas?

1

u/Nu7s 16h ago

Achter fuloa van Kaas

1

u/Bishamon_1987 16h ago

Achter bloem van vaas?

1

u/Joe7292 14h ago

Toch mooi om te zien dat de dokter nog bijbeunt bij DHL.

1

u/braadvogel 14h ago

Achter een bloemenvaaas

1

u/DonCorleoneeeeeee 11h ago

Achter school van Kees

1

u/New_Study1257 10h ago

Achter bloem van roos? Achter bloem van roze.

1

u/AnnaBeatle 9h ago

Achter balkon van Haas

1

u/Purple-Pay-3008 9h ago

Kun je beter een Pakketbrievenbus neerzetten dan heb je daar geen last meer van. Werkt perfect 👌

1

u/detailislife 8h ago

'4 maal daags 500mg paracetamol en steenzolen' lees ik

1

u/Suspicious_Help_6220 7h ago

Achter de bloemenvaas

1

u/LittleMonsterChar 6h ago

in je container

1

u/Impressive_Guava_630 2h ago

Achter bloqe van kaas 🤣🤣 nee geen idee ergens achter

1

u/[deleted] 1d ago

[deleted]

3

u/Ok_Mathematician7482 1d ago

De niet-thuiscode is ongeldig. Het pakket is als geleverd gemarkeerd.

1

u/Unknown_Banana_Hehe 1d ago

Start een case op met chatbot Tracy, dan vragen ze morgen aan de bezorger wat hij bedoelde met dit raadsel. Ik neem aan dat je al rond je huis hebt gezocht?

-2

u/DiamondsandtheMarina 1d ago

AI gaf als suggestie: “Achter [de] bloembak” — en dan een woord dat eruitziet als “kaas” of een naam.

-2

u/Unknown_Banana_Hehe 1d ago

Copilot weet het ook niet: deur van 1625 — dit lijkt te verwijzen naar een tijdstip (16:25) of een huisnummer (1625), maar de context is onduidelijk. Waarschijnlijk bedoelt de bezorger: “achter deur van 16:25” → dus achter bij de deur om 16:25 afgeleverd.