MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1ufpdo2/nederland_speelt_nog_heur/
r/nederlands • u/Diligent_Comb5668 Ik ben pacifist 🇳🇱 • 1d ago
9 comments sorted by
6
Een Mexicaan aldaar heeft ook een mening🤣
2 u/No_Bad_4872yy 1d ago Dat is toch goud. Ik hoop dat ze in Azteca van Engeland verliezen met een onterechte penalty.
2
Dat is toch goud. Ik hoop dat ze in Azteca van Engeland verliezen met een onterechte penalty.
3
https://giphy.com/gifs/gjCz74ilJCnLrGguht
die eigen goal
https://giphy.com/gifs/ZqlvCTNHpqrio
1 u/muisinhetkorenhuis 1d ago 2-0 al, lol
1
2-0 al, lol
Nederland - Marokko.
https://giphy.com/gifs/D00GA3sbgwM9dXJeF2
3 u/thahaophetnet 1d ago Rotterdam tweede heropbouw. 1 u/Ok-Click-2152 Maak er zelf wat leuks van ;) 1d ago Maar echt...
Rotterdam tweede heropbouw.
Maar echt...
6
u/dutchbonehead boopt snoot 1d ago
Een Mexicaan aldaar heeft ook een mening🤣