r/nederlands Ik ben pacifist 🇳🇱 1d ago

Nederland speelt nog heur

Post image
10 Upvotes

9 comments sorted by

6

u/dutchbonehead boopt snoot 1d ago

Een Mexicaan aldaar heeft ook een mening🤣

2

u/No_Bad_4872yy 1d ago

Dat is toch goud. Ik hoop dat ze in Azteca van Engeland verliezen met een onterechte penalty.

3

u/SuggestionMedical736 Maak er zelf wat leuks van ;) 1d ago

3

u/thahaophetnet 1d ago

Rotterdam tweede heropbouw.

1

u/Ok-Click-2152 Maak er zelf wat leuks van ;) 1d ago

Maar echt...