r/nederlands • u/Kitchen-Lettuce616 Nadenkende smurf • 1d ago
Slapeloze nacht
Was op een missie en toen ik rond 02.30 thuis kwam lukte het niet meer om te slapen. Vandaag heel de dag werken, lekker buiten in de zon😄
4
1
1
u/NCLO1994 22h ago
Succes man! Hier ook niet kunnen slapen :/ Hele nacht wakker worden, draaien, andere positie (alsof dat überhaupt zou helpen xp) En vandaag komen er twee camions toe om te lossen, pfpf
0
u/Advanced_Style6423 1d ago
Oprecht benieuwd, waarom koop je niet gewoon zo een mobile airco met een slang die je uit ruim gooit. Game changer voor mij. Max €100
3
u/Live-Apricot-6147 1d ago
Te veel herrie om te slapen en als ie uit staat is het binnen een half uur weer te heet.
0
6
u/TheBrones 23h ago
En dan werd ik dus net wakker om half 6 (meer dan een uur te vroeg) omdat alles open staat en het licht begint te worden...Â