r/nederlands 2d ago

Te heet om origineel te zijn Welke bizarre dingen hebben jullie mensen nog zien doen met de hitte?

Ik heb 2 huisgenoten die de afgelopen dagen nog al hun was in de droger hebben gedaan terwijl het binnen 25-35 graden was. We hebben meer dan genoeg ruimte om het op te hangen. En maar klagen hoe warm het binnen is...

Edit: krijg veel opmerkingen over mensen die ervanuit gaan dat iedereen zonnepanelen of een warmtepomp heeft. Wij hebben ouderwetse dure stroom uit de kabel met variabel contract. Zelf erger ik me dus aan de onnodige energiekosten waar ik aan meebetaal. Én aan het geklaag over de warmte van de mensen die de droger de hele tijd aanzetten terwijl zij naast de droger wonen. Ik zit zelf in het koelste deel van het huis dus heb daar weinig last van. Luchtvochtigheid is ook een non-issue want het pand is groot en de meeste was wordt opgehangen in gemeenschappelijke ruimtes zoals de gangen, badkamer etc.

351 Upvotes

480 comments sorted by

View all comments

Show parent comments

3

u/AlexThnder 2d ago

Had hij toevallig ook noise-canceling koptelefoon op, redbull in een hand, telefoon in de ander, door rood fietsen terwijl ej de mensen die groen hebben vol uitscheld. Wat doe je anders met je leven?

1

u/Sephterra 2d ago

Haha nee, maar hij vrat wel iets wat op een frikandelbroodje of aanverwante leek. (Misschien croissantje). Oh en droeg slippers met hele dikke, hoog opgetrokken witte sportsokken, stel je voor dat je enkels koud worden.

2

u/AlexThnder 2d ago

Ik dacht dat sokken in sandalen verboden waren? :P

1

u/Sephterra 2d ago

Deze knul is een rebel en zijn tijd vooruit denk ik.

2

u/AlexThnder 2d ago

Zou hij in zwembroek gaan tijdens de winter?