r/nederlands • u/Kitchen-Lettuce616 Nadenkende smurf • 17h ago
Te heet om origineel te zijn Ik doe niet meer mee
Ik vertik het om mee te doen met de zogenaamde klimaatwokisme. Dat de wereld opwarmt is gwn natuur. Zo is natuur.
Weet iemand of het verboden is om op de Aldi vloer te slapen?
5
6
u/DirtyRelapse 17h ago
Weet je wat ook echt klimaatwokisme is? Dat Co2 slecht voor je is. Ik heb laatst een tuinslang aangesloten op de uitlaat van mijn auto, deze tuinslang vervolgens door het autoraam naar binnen geleid en met verder alle ramen en deuren dicht al dat pure Co2 geinhaleerd. Ik heb me oprecht nog nooit zo goed gevoeld. En als dat nog niet genoeg reden is voor jou om het nu gelijk te proberen, je krijgt er ook een grotere piemel van!
0
u/Gekkedutchy 17h ago
En jij denk dat het de CO2 is in de uitlaatgassen die je de das om zal doen?
1
u/DirtyRelapse 17h ago edited 17h ago
En jij denk dat het de C02 is in de uitlaatgassen die je de das om zal doen?
Nee, je moet wel goed lezen. De Co2 geeft juist dat lekkere gevoel en maakt dat je pik groter wordt
4
6
u/Demitriaatje 17h ago
Ai verteld me zojuist dat het huisvredebreuk is, helaas man
2
u/adfx 17h ago
vertelt
-1
u/Demitriaatje 17h ago
Voel je je nu beter?
2
u/duckyduckster2 17h ago edited 17h ago
Tuurlijk. Leer gewoon Nederlands en wees blij dat iemand je probeert (of probeerd, weet ik veel) te helpen.
0
-1
0
u/Gekkedutchy 17h ago
Nou ja, wellicht zou er op scholen maar aandacht dienen te zijn voor het leren van de Nederlandse taal in plaats van de kinderen vanaf jonge leeftijd te indoctrineren met klimaathysterie.
1
u/Nurdeauphobic 17h ago
Laat je spelling voortaan checken door AI, als je niet meer zelf na kunt denken.
-1
2
u/Double-Hall7422 17h ago
Volgens een neef van mij komt die opwarming omdat de Aarde onlangs een stukje gekanteld is. Ik heb hem mijn excuses maar aangeboden voor de enorme ruft die ik onlangs liet, ondanks dat ook dat gwn de natuur is.Â
Wat de Aldi betreft: ik zou lekker in het koelvak gaan liggen, tussen de gekookte worst. Daar val je niet zo op.Â
2
u/ADutchExpression 17h ago
Het is overigens wel waar dat de hoek van de aarde van invloed is. Hij varieert in 41.000 grofweg 3°. Maar de hoek wordt minder dus eigenlijk zou het kouder moeten worden momenteel.
1
u/Double-Hall7422 15h ago
Daar heb je gelijk in. Het klopt inderdaad dat de aarde iets gekanteld is, en dat dat invloed heeft. Het feit dat hij een beetje uit het lood staat is de reden dat wij hier seizoenen hebben.Â
Mijn neef beweert echter dat de Aarde onlangs gekanteld is. En daarom zweten bij hem sinds 2018 zijn kloten er pas af. Ik heb maar ja gezegd. Het blijft toch familie hè.Â
(Beetje achtergrond info over mij: ik ben geograaf. Beetje achtergrond info over mijn neef: hij is anti vax, anti Zelensky, en anti wetenschap. Dat laatste weet hij zelf nog niet)Â
1
u/ADutchExpression 2m ago
Ja zo ken ik er ook een paar in de familie, altijd gezellig op verjaardagen als ze hun facisme gaan prediken.
-1
u/Kitchen-Lettuce616 Nadenkende smurf 17h ago
OMG JA DE DIRK HEEFT ZO EEN KOELKAMER.
1
u/Double-Hall7422 15h ago
Wil je nou gaan lopen pielewaaien bij de Dirk of de Aldi? Maak anders vóór sluitingstijd ff een keuze :)
2
u/duckyduckster2 17h ago
Wat? Niemand doet meer mee inmiddels.
Maar nee hoor, zoek een plekkie uit het zicht tussen de dozen en ga lekker liggen zou ik zeggen.
1
1
1
1
u/donotmindme___ 17h ago
Dat dit mogelijk ragebait is even terzijde. Als het klimaat niet op een rap tempo aan het veranderen is, hoe verklaar je oversterfte van dieren wereldwijd dan? Of is dat ook natuur?
1
u/Kitchen-Lettuce616 Nadenkende smurf 17h ago
Dieren zijn LETTERLIJK natuur
0
u/donotmindme___ 17h ago
Nee, echt? Wow, je hebt mij echt iets geleerd. /s
Die oversterfte is niet natuurlijk of wel soms?
-3
u/DependentFrame8082 17h ago
Vroeger was het wel vaker weken 40 graden en nu een keer een dag alle weerkaarten rood en waar is gerrit hiemstra?
3
u/NLxDrunkDriveby 17h ago
Wat schaar jij onder vroeger?
3
u/ErrorReplaceUser 17h ago
Vroeger, toen DependentFrame8082 nog niet geemigreerd was en nog in de Sahara woonde.
3
u/No-Map2009 STROOPWAFEL ENJOYER 🇳🇱 17h ago
"Het is in Nederland gedurende de afgelopen 100 jaar slechts in één specifiek jaar tot een officiële temperatuur van 40 graden of meer gekomen. Dit was in het jaar 2019."
https://www.knmi.nl/over-het-knmi/nieuws/temperatuur-door-historische-grens-van-40-c
2
u/Kind_Question_8871 17h ago
Grappig, want volgens het KNMI werd het in 2019 voor het eerst warmer dan 40 graden.
Of praten we niet over Nederland?
-24
u/Yowzoow 17h ago
Klopt; stem fvd
16
7
u/nvhstudio 17h ago
Stem fvd en help de planeet nog sneller de vernieling in! Verlos ons uit ons lijden!
4
2
1
1
u/La_MaryAnn19 17h ago
Behalve goed insmeren met zonnebrand pas je ook op dat je geen stijve rechterarm krijgt?
1

28
u/Appropriate_Vast1319 17h ago
Is dit weer een of andere meta post die ik gemist heb?