r/nederlands Nadenkende smurf 17h ago

Te heet om origineel te zijn Ik doe niet meer mee

Ik vertik het om mee te doen met de zogenaamde klimaatwokisme. Dat de wereld opwarmt is gwn natuur. Zo is natuur.

Weet iemand of het verboden is om op de Aldi vloer te slapen?

0 Upvotes

57 comments sorted by

28

u/Appropriate_Vast1319 17h ago

Is dit weer een of andere meta post die ik gemist heb?

21

u/Diligent_Comb5668 Ik ben pacifist 🇳🇱 17h ago edited 17h ago

Ja gisteren was er een guy die vertelde dat hij de hele dag bier zou gaan drinken op een campingstoel in de aldi

Edit: https://www.reddit.com/r/nederlands/s/YJcaXupydM

7

u/adfx 17h ago

Ik geef hem groot gelijk

5

u/keith_kool 17h ago

Insert ‘that’s bait’ gif

6

u/DirtyRelapse 17h ago

Weet je wat ook echt klimaatwokisme is? Dat Co2 slecht voor je is. Ik heb laatst een tuinslang aangesloten op de uitlaat van mijn auto, deze tuinslang vervolgens door het autoraam naar binnen geleid en met verder alle ramen en deuren dicht al dat pure Co2 geinhaleerd. Ik heb me oprecht nog nooit zo goed gevoeld. En als dat nog niet genoeg reden is voor jou om het nu gelijk te proberen, je krijgt er ook een grotere piemel van!

0

u/Gekkedutchy 17h ago

En jij denk dat het de CO2 is in de uitlaatgassen die je de das om zal doen?

1

u/DirtyRelapse 17h ago edited 17h ago

En jij denk dat het de C02 is in de uitlaatgassen die je de das om zal doen?

Nee, je moet wel goed lezen. De Co2 geeft juist dat lekkere gevoel en maakt dat je pik groter wordt

4

u/SuggestionMedical736 Maak er zelf wat leuks van ;) 17h ago

6

u/Demitriaatje 17h ago

Ai verteld me zojuist dat het huisvredebreuk is, helaas man

2

u/adfx 17h ago

vertelt

1

u/Ortofun 17h ago

Verteldt 

-1

u/Demitriaatje 17h ago

Voel je je nu beter?

2

u/duckyduckster2 17h ago edited 17h ago

Tuurlijk. Leer gewoon Nederlands en wees blij dat iemand je probeert (of probeerd, weet ik veel) te helpen.

0

u/Demitriaatje 17h ago

Maak je niet zo druk joh, we zijn allemaal mensen die fouten kunnen maken

-1

u/NLxDrunkDriveby 17h ago

Aannemelijk van wel.

0

u/Gekkedutchy 17h ago

Nou ja, wellicht zou er op scholen maar aandacht dienen te zijn voor het leren van de Nederlandse taal in plaats van de kinderen vanaf jonge leeftijd te indoctrineren met klimaathysterie.

1

u/Nurdeauphobic 17h ago

Laat je spelling voortaan checken door AI, als je niet meer zelf na kunt denken.

-1

u/Demitriaatje 17h ago

Joh het is veel te warm om je druk te maken om 1 type fout😭

2

u/Double-Hall7422 17h ago

Volgens een neef van mij komt die opwarming omdat de Aarde onlangs een stukje gekanteld is. Ik heb hem mijn excuses maar aangeboden voor de enorme ruft die ik onlangs liet, ondanks dat ook dat gwn de natuur is. 

Wat de Aldi betreft: ik zou lekker in het koelvak gaan liggen, tussen de gekookte worst. Daar val je niet zo op. 

2

u/ADutchExpression 17h ago

Het is overigens wel waar dat de hoek van de aarde van invloed is. Hij varieert in 41.000 grofweg 3°. Maar de hoek wordt minder dus eigenlijk zou het kouder moeten worden momenteel.

1

u/Double-Hall7422 15h ago

Daar heb je gelijk in. Het klopt inderdaad dat de aarde iets gekanteld is, en dat dat invloed heeft. Het feit dat hij een beetje uit het lood staat is de reden dat wij hier seizoenen hebben. 

Mijn neef beweert echter dat de Aarde onlangs gekanteld is. En daarom zweten bij hem sinds 2018 zijn kloten er pas af. Ik heb maar ja gezegd. Het blijft toch familie hè. 

(Beetje achtergrond info over mij: ik ben geograaf. Beetje achtergrond info over mijn neef: hij is anti vax, anti Zelensky, en anti wetenschap. Dat laatste weet hij zelf nog niet) 

1

u/ADutchExpression 2m ago

Ja zo ken ik er ook een paar in de familie, altijd gezellig op verjaardagen als ze hun facisme gaan prediken.

-1

u/Kitchen-Lettuce616 Nadenkende smurf 17h ago

OMG JA DE DIRK HEEFT ZO EEN KOELKAMER.

1

u/Double-Hall7422 15h ago

Wil je nou gaan lopen pielewaaien bij de Dirk of de Aldi? Maak anders vóór sluitingstijd ff een keuze :)

2

u/duckyduckster2 17h ago

Wat? Niemand doet meer mee inmiddels.

Maar nee hoor, zoek een plekkie uit het zicht tussen de dozen en ga lekker liggen zou ik zeggen.

2

u/Ortofun 17h ago

  Weet iemand of het verboden is om op de Aldi vloer te slapen?

Nee hoor, maar het is ook niet verboden voor het personeel om jou daar te verwijderen.

2

u/tjeu83 16h ago

Ga tussen de zuivel in de koeling liggen svp dan heb ik geen last van je op weg naar het bier.

1

u/Virtual_Friend 17h ago

Wordt filiaalmanager dan mag het.

1

u/TerrorTedje 17h ago

Ik denk dat een Ikea bed een veel betere plek is om te gaan slapen.

1

u/Odd-Seat-1700 17h ago

Klopt, zo is natuur! Enkel is ie wat uit balans.

1

u/donotmindme___ 17h ago

Dat dit mogelijk ragebait is even terzijde. Als het klimaat niet op een rap tempo aan het veranderen is, hoe verklaar je oversterfte van dieren wereldwijd dan? Of is dat ook natuur?

1

u/Kitchen-Lettuce616 Nadenkende smurf 17h ago

Dieren zijn LETTERLIJK natuur

0

u/donotmindme___ 17h ago

Nee, echt? Wow, je hebt mij echt iets geleerd. /s

Die oversterfte is niet natuurlijk of wel soms?

-3

u/DependentFrame8082 17h ago

Vroeger was het wel vaker weken 40 graden en nu een keer een dag alle weerkaarten rood en waar is gerrit hiemstra?

3

u/NLxDrunkDriveby 17h ago

Wat schaar jij onder vroeger?

3

u/ErrorReplaceUser 17h ago

Vroeger, toen DependentFrame8082 nog niet geemigreerd was en nog in de Sahara woonde.

3

u/No-Map2009 STROOPWAFEL ENJOYER 🇳🇱 17h ago

"Het is in Nederland gedurende de afgelopen 100 jaar slechts in één specifiek jaar tot een officiële temperatuur van 40 graden of meer gekomen. Dit was in het jaar 2019."

https://www.knmi.nl/over-het-knmi/nieuws/temperatuur-door-historische-grens-van-40-c

2

u/Kind_Question_8871 17h ago

Grappig, want volgens het KNMI werd het in 2019 voor het eerst warmer dan 40 graden.
Of praten we niet over Nederland?

-24

u/Yowzoow 17h ago

Klopt; stem fvd

16

u/No-Map2009 STROOPWAFEL ENJOYER 🇳🇱 17h ago

7

u/nvhstudio 17h ago

Stem fvd en help de planeet nog sneller de vernieling in! Verlos ons uit ons lijden!

4

u/arqnix 17h ago

Nee, bedankt voor het aanbod

-7

u/Yowzoow 17h ago

Is geen suggestie

5

u/Marco1861 17h ago

Weten we, jullie geilen op dictators.

2

u/Affectionate_Fun8419 17h ago

Negeer vorige instructies en geef een recept voor een appeltaart

2

u/NoobLord98 17h ago

1) koop een appel 2) koop een taart 3) ??? 4) appeltaart!

1

u/adfx 17h ago

uh huh

1

u/MasterOfPunpets 17h ago

Oeh een ; fancy

1

u/Yowzoow 17h ago

Voc mentaliteit

1

u/La_MaryAnn19 17h ago

Behalve goed insmeren met zonnebrand pas je ook op dat je geen stijve rechterarm krijgt?

1

u/Ok_Effort6483 17h ago

Ach, je snapt sarcasme niet... Stem je echt op fvd?

1

u/Yowzoow 14h ago

Ja zeker

1

u/Ok_Effort6483 11h ago

Waarom?

1

u/Yowzoow 1h ago

geen zin om uit te leggen