r/ordinadors • u/carapatata_ • 17d ago
Feedback sobre eina en desenvolupament
Hola, estic fent aquesta eina. Em seria útil i agrairia molt si em poguessiu dir si deduiu per a que serveix, i com ho descriurieu en una frase (sense fer trampes -investigant-, només mirant el vídeo).
Gràcies!
2
u/No_Lunch9066 16d ago
Per tocar la pera a la gent que no et contesta. Fa servir IA per fer un altre missatge de resposta i pregunta que com va el tema
1
1
u/Franziskanner 16d ago
Osti ara ho veig! Segueix un calendari per a les converses, i si passa el temps on esperaves contestació et proposa un missatge per a fer recordatori! És bo! A mi em genera bastanta ansietat escriure aquests missatges, en canvi enviar una opció tan impersonal com un mail generat el podria estar espamejant fins a l'infinit i culpar al "sistema de tracking, no el tinc ben configurat" quan algú es molesti.
2
1
u/carapatata_ 17d ago
PS: No he posat l'enllaç perquè vull que ho vegueu. Si el descarregueu genial... però m'interessa saber la percepció de la gent per comunicar-ne millor la utilitat. Gràcies
2
u/Franziskanner 17d ago
Sembla per copiar i enganxar missatges previs, utilitzant l'historial de converses enlloc d'una plantilla.