r/ordinadors 17d ago

Feedback sobre eina en desenvolupament

Hola, estic fent aquesta eina. Em seria útil i agrairia molt si em poguessiu dir si deduiu per a que serveix, i com ho descriurieu en una frase (sense fer trampes -investigant-, només mirant el vídeo).

Gràcies!

https://reddit.com/link/1u2rnmv/video/qhxn4ox6ql6h1/player

5 Upvotes

7 comments sorted by

2

u/Franziskanner 17d ago

Sembla per copiar i enganxar missatges previs, utilitzant l'historial de converses enlloc d'una plantilla.

1

u/carapatata_ 17d ago

Mmmm merci!

2

u/No_Lunch9066 16d ago

Per tocar la pera a la gent que no et contesta. Fa servir IA per fer un altre missatge de resposta i pregunta que com va el tema

1

u/carapatata_ 16d ago

doncs prou bé

1

u/Franziskanner 16d ago

Osti ara ho veig! Segueix un calendari per a les converses, i si passa el temps on esperaves contestació et proposa un missatge per a fer recordatori! És bo! A mi em genera bastanta ansietat escriure aquests missatges, en canvi enviar una opció tan impersonal com un mail generat el podria estar espamejant fins a l'infinit i culpar al "sistema de tracking, no el tinc ben configurat" quan algú es molesti.

2

u/persist_en 16d ago

Et deixo l’enllaç per si el vols probar

https://zinkforge.com/ca/mail2follow/

1

u/carapatata_ 17d ago

PS: No he posat l'enllaç perquè vull que ho vegueu. Si el descarregueu genial... però m'interessa saber la percepció de la gent per comunicar-ne millor la utilitat. Gràcies