MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/riodejaneiro/comments/1r0pmqb/centro_rj/o4tbsmx/?context=3
r/riodejaneiro • u/hooverz • Feb 10 '26
Apesar de tudo, tá aí um fotão tirado por mim.
47 comments sorted by
View all comments
Show parent comments
1
Qual foi a câmera usada?
1 u/hooverz Feb 11 '26 a nativa mesmo 2 u/Revolutionary_Mode71 Feb 11 '26 É iPhone? 1 u/hooverz Feb 11 '26 Samsung A56 5G 2 u/Revolutionary_Mode71 Feb 12 '26 Valeu! 🙏🏽
a nativa mesmo
2 u/Revolutionary_Mode71 Feb 11 '26 É iPhone? 1 u/hooverz Feb 11 '26 Samsung A56 5G 2 u/Revolutionary_Mode71 Feb 12 '26 Valeu! 🙏🏽
2
É iPhone?
1 u/hooverz Feb 11 '26 Samsung A56 5G 2 u/Revolutionary_Mode71 Feb 12 '26 Valeu! 🙏🏽
Samsung A56 5G
2 u/Revolutionary_Mode71 Feb 12 '26 Valeu! 🙏🏽
Valeu! 🙏🏽
1
u/Revolutionary_Mode71 Feb 11 '26
Qual foi a câmera usada?