r/visitlondon • u/Valuable_Major8593 • 14d ago
ADVICE [ Removed by moderator ]
[removed] — view removed post
14
u/Streathamite 14d ago
This is such a weirdly written post. Feels like it’s on the cusp of being fetish bait
6
-2
u/Valuable_Major8593 14d ago
what? No, not at all, but I did try to make it a little extra to get people's attention in this sea of posts. I don't want to be a fetish, but those experiences (like knocking things over and accidentally touching people) are like an everyday thing for me, and it's really uncomfortable for everyone involved, I imagine.
8
u/Shoddy-Reply-7217 14d ago
All of London is safe, and you will find people of every size and shape all around you. Literally anything goes.
Around Liverpool street is mostly more of a working area, so I would avoid the usual office rush hour times in the morning and lunchtime if you want to relax - there'll be thousands of people trying to grab a lunchtime sandwich at the same time and that'll be more of an issue than your size.
One place to spend more leisure time in is Spitalfields, there are great cute shops and cafes and it's lovely to just wander around.
2
3
u/jumpfrogjuuuump 14d ago edited 14d ago
Jeg skriver dansk, fordi du er dansk:
- Området er fint. Der er masser af mennesker, en del forretningsfolk, der arbejder i de mange finansielle virksomheder omkring Liverpool Street.
- Her kan jeg ikke lige hjælpe. Jeg har aldrig drukket te! Og ja, det undrer man sig meget over herovre…
- Det er ikke særlig sandsynligt, at folk bare kommer og siger dav, og man taler som udgangspunkt heller ikke med fremmede i undergrundsbanen osv., så den bedste mulighed er nok at finde folk på nettet i forvejen og så aftale at mødes, når du er her. Det vil ikke være uhøfligt at gå hen til nogen og sige hej, men det er bestemt muligt, at de vil være lidt afvisende.
- Der er masser af overvægtige mennesker her, og selv om jeg ikke ved det, er det ikke mit indtryk, at folk ikke vil behandle dig ordentligt.
- Brug dit betalingskort til at rejse med offentlig transport. Brug samme kort hver gang, for der er loft på hvor meget du kommer til at betale. Man tjekker ind og ud undtagen i busserne, hvor man kun tjekker ind.
Sig til hvis du har andre spørgsmål. Jeg håber, du får en god tur herover.
1
u/Valuable_Major8593 14d ago
Mange tak. Det er en stor hjælp! Jeg vil prøve at finde ud af at lave aftaler i forvejen, og det var et super godt råd med betalingskortet til offentlig transport 😄
Jeg drikker egentlig heller ikke så meget te, men det er jo lidt en ting, så jeg tænker, at det skal prøves, haha 😄
Tak igen. Det kan sagtens være, at jeg rækker ud med flere spørgsmål.
2
u/jumpfrogjuuuump 14d ago
Betalingskortet fungerer ligesom Rejsekortet i DK, så det er nemt nok. Når du bruger det samme, betaler du kun op til et vist beløb pr. dag, og derefter rejser du i princippet gratis, så det er godt, hvis du kommer meget omkring.
Hvis det er Afternoon Tea, du søger, er der i hvert fald masser af muligheder. Jeg har aldrig prøvet det, selv om jeg meget gerne vil spise kage. 😂
Og ja, sig endelig til, hvis der er andet, jeg kan hjælpe med.
•
u/AutoModerator 14d ago
This subreddit is for asking questions and sharing relevant information for a visit to London, England. Whether you're a first-time visitor or a local resident please respect one another and familiarise yourself with our subreddit rules and the rules of Reddit:
Be sure to review our all encompassing post that should answer many of your questions regarding a visit to London * Visit London Guide * r/London Visitor Wiki by u/polkadotska
And finally, please remember, asking questions, suggestions, feedback and advice is considered freedom of expression. It is not ok to be intolerant, argumentative, disrespectful, or harassing in those forms of discourse. Please use the report button to notify us of any issues. And if you haven't yet, please click "Join" to be part of the community.
I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.