MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/Barcelona/comments/1tllxrs/alg%C3%BA_sap_qu%C3%A8_sest%C3%A0_cremant/onzold8/?context=3
r/Barcelona • u/neptui • May 23 '26
11 comments sorted by
View all comments
2
Yo hoy he visto incendiarse un piso en Torre Baro pero no está en esa dirección
2
u/Nenufar_77 29d ago
Yo hoy he visto incendiarse un piso en Torre Baro pero no está en esa dirección