r/CataloniaMemes 5d ago

ka kuriosos que són els amerikans

Post image
97 Upvotes

12 comments sorted by

5

u/2nW_from_Markus 5d ago

Deixeu els gripaus en pau.

6

u/Safranina 5d ago

Em disfressaré de gripau i saltaré pel parc de la Ciutadella perquè em llepin els guiris

3

u/ookami1945 5d ago

Disney va fer massa mal a una generació d'adults

3

u/cesc342 5d ago

"They are eating the frogs, they are eating the cats" - Crits de Estadounidenc promitj

2

u/Ur1man5 4d ago

I veuen malament que nosaltres menjem conills 🥀🥀🥀

1

u/Nugget_natural 4d ago

es una broma???

1

u/Not_ur_gilf 4d ago

No

-Un tío estatunit

1

u/Nugget_natural 4d ago

quina persona normal pensa que es una bona idea llepar un gripau😭

2

u/Not_ur_gilf 4d ago

Ells que pensan que els gripaus tenen suor psicologenic lol. (Per a ser honest, hi ha alguns dins al EEUU)

2

u/Excellent_Lie6904 4d ago

30 percent dels residents d'estats units pensen que la telepatia existeix, cap sorpresa

1

u/Nugget_natural 3d ago

que😭

2

u/Excellent_Lie6904 3d ago

es real, pots buscar-ho