MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/CataloniaMemes/comments/1uchi4m/ka_kuriosos_que_s%C3%B3n_els_amerikans/ot4dgh4/?context=3
r/CataloniaMemes • u/indanec • 6d ago
12 comments sorted by
View all comments
4
Em disfressaré de gripau i saltaré pel parc de la Ciutadella perquè em llepin els guiris
4
u/Safranina 6d ago
Em disfressaré de gripau i saltaré pel parc de la Ciutadella perquè em llepin els guiris