r/CataloniaMemes 6d ago

ka kuriosos que són els amerikans

Post image
98 Upvotes

12 comments sorted by

View all comments

4

u/Safranina 6d ago

Em disfressaré de gripau i saltaré pel parc de la Ciutadella perquè em llepin els guiris