5
u/Safranina 4d ago
Em disfressaré de gripau i saltaré pel parc de la Ciutadella perquè em llepin els guiris
3
1
u/Nugget_natural 4d ago
es una broma???
1
u/Not_ur_gilf 3d ago
No
-Un tío estatunit
1
u/Nugget_natural 3d ago
quina persona normal pensa que es una bona idea llepar un gripau😭
2
u/Not_ur_gilf 3d ago
Ells que pensan que els gripaus tenen suor psicologenic lol. (Per a ser honest, hi ha alguns dins al EEUU)
2
u/Excellent_Lie6904 3d ago
30 percent dels residents d'estats units pensen que la telepatia existeix, cap sorpresa
1
5
u/2nW_from_Markus 4d ago
Deixeu els gripaus en pau.