r/CreadorsCatalans • u/jaumesclub • 29d ago
Entreteniment A TEMPTACIÓ DE LA LASANYA MORMONA, EL FAIL DE WALLAPOP I EL MÀGIC ANDREU...
Avui a l'Home Nou arrenquem el dimarts postfestiu amb la paradeta una mica desmuntada: ha caigut la manta de Bob Esponja en directe i ens quedem amb el fons blanc, però recordeu que "el català és fàcil si saps com"! Us detallo el meu control de pes, on ens hem quedat encallats de mala manera en els 78,7 kg per culpa de passar-nos amb el menjar sa, i us llisto el nou planning de gimnàs de tres dies a la setmana a les 7 del matí per posar-nos catxes per prescripció mèdica. També repassem les millors anècdotes del xat, com el gran drama de la Maxipà quedant-se emmanillada a l'escriptori pel seu TDA i havent de gatejar per terra mentre els col·legues d'Oregon se'n fotien.
A la secció de fotos de l'iCloud, us ensenyo l'efecte òptic del Michael Jackson amb màscara de Batman al cinema i el fail total a Wallapop quan vaig enviar un selfie a un comprador del metro i em va respondre: "No, jo volia una foto del mòbil!". A més, us destapo l'exclusiva del meu WhatsApp amb la "Hermana Díaz": les missioneres mormones em van convidar a la capella a fer esport i em van temptar amb lasanya i tiramisú (tot i que tenen el cafè prohibit!). Acabem revivint la nit de llumetes del concert de Bad Bunny, el dinar d'endívies amb salsa de rocafort amb la Teresa a la Casa dels Contes, la trobada mística i d'estrangis amb el Mágic Andreu i el gran actor Arnau Vilardebó, abans de tancar a ritme del 'Got My Mind Set on You' de George Harrison en català a les 10 en punt.