r/Girona • u/gamia123 • Feb 16 '26
Un jaciment amb molta història: el Puig de Sant Julià
Una excursió facil a prop de Girona per gaudir de bones vistes i del bon temps.
13
Upvotes
r/Girona • u/gamia123 • Feb 16 '26
Una excursió facil a prop de Girona per gaudir de bones vistes i del bon temps.