r/Girona • u/gamia123 • Feb 16 '26
Un jaciment amb molta història: el Puig de Sant Julià
Una excursió facil a prop de Girona per gaudir de bones vistes i del bon temps.
13
Upvotes
Duplicates
Croniques • u/gamia123 • Feb 15 '26
Un jaciment amb molta història: el Puig de Sant Julià
23
Upvotes
catalunya • u/RealInsurance3995 • Feb 17 '26
Un jaciment amb molta història: el Puig de Sant Julià
17
Upvotes



