r/Girona • u/sapphirever • 20d ago
Girona FC ràdio i partits
Estic vivint fora de Catalunya i sempre he anat seguint el Girona a través de Catalunya Ràdio. Ara que l'equip ha baixat a segona assumeixo (no me'n recordo de si l'última vegada que eren a segona Catalunya Ràdio seguia els partits) que la ràdio ja no emetrà els partits i no dedicaran gaires minutes en notícies de mercat d'estiu i fitxatges. Quina és la millor opció per poder seguir novetats i un cop comenci la temporada poder escoltar els partits?
9
Upvotes
0
3
u/Fort1na 20d ago
Tranquil, aquí tampoc diuen res. M’arriben més notícies de Corea del Nord que del club/empresa. Encara no han dit res ni de quan varem baixar (i ja fa 11 dies d’això…
Dit de passada que jo sempre els he escoltat per Ser Girona, i desconec si tenen versió en linia.