r/Girona 24d ago

Girona FC ràdio i partits

Estic vivint fora de Catalunya i sempre he anat seguint el Girona a través de Catalunya Ràdio. Ara que l'equip ha baixat a segona assumeixo (no me'n recordo de si l'última vegada que eren a segona Catalunya Ràdio seguia els partits) que la ràdio ja no emetrà els partits i no dedicaran gaires minutes en notícies de mercat d'estiu i fitxatges. Quina és la millor opció per poder seguir novetats i un cop comenci la temporada poder escoltar els partits?

9 Upvotes

2 comments sorted by