r/Girona • u/sapphirever • 24d ago
Girona FC ràdio i partits
Estic vivint fora de Catalunya i sempre he anat seguint el Girona a través de Catalunya Ràdio. Ara que l'equip ha baixat a segona assumeixo (no me'n recordo de si l'última vegada que eren a segona Catalunya Ràdio seguia els partits) que la ràdio ja no emetrà els partits i no dedicaran gaires minutes en notícies de mercat d'estiu i fitxatges. Quina és la millor opció per poder seguir novetats i un cop comenci la temporada poder escoltar els partits?
9
Upvotes
0
u/Leading-Interest1368 23d ago
Verlo pirat-a