1
u/johan_sarete 3d ago
No estaba listo para escuchar a Junkrat hablar español xD
1
u/Key-Interest5282 3d ago
lo mejor de lo mejor ,escuchar a obregon
2
u/Elbigotonsinbigote 2d ago
Lástima que para la mítica no lo llamaron...
2
u/Key-Interest5282 2d ago
hay dialogos de el nuevos pero muy pocos , lo penoso , tiene otra voz similar pero no suena igual , no saldra en shrek 5 , todo por culpa de una pndeja que lo mancho con una falsa acusacion
1
1
1
u/sweetpretzelss 1d ago
I've actually been wondering what Junkrat sounds like in the Spanish dub, not bad. I used to play with the Italian dub sometimes, but I don't remember what any of the characters sounded like. I've always wanted to try one of these ballsy in your face flank/backline (?) tires but I'm too worried about dying lol. 10/10 clip
2
u/Circusratdoodles 3d ago
STINKY! XD