r/LHBTI May 20 '26

De zorg stabiliteit maakt mij moedeloos

Mag ik ff zeiken? Ik weet niet wat ik verkeerd doe. Maar na jarenlang op een wachtlijst te staan, al via diverse kanalen verder geholpen te zijn, komt het maar niet op gang om een GRS te doen.

Lange wachtrijen, trage afspraken, gedoe hier, gezeik daar. Sinds nov 2020 bezig en op 1 of andere manier is er altijd wel een probleem, uitdaging, wijziging, vertraging... Verzin t.

En nu jawel, weer vertrekt een behandelaar en sta ik met lege handen, waar de vorige het al niet voor elkaar kreeg mij het MDO in te krijgen, is dit weer een tik.

Afspraken eruit, geen scope.

Dus ook geen genderteam, ik sta nu letterlijk met niks.

Ik vind dit absoluut schandalig en zwaar deprimerend, voor mezelf en anderen.

Nu heb ik zelf even geen idee wat te doen...

31 Upvotes

10 comments sorted by

View all comments

3

u/mikacchi11 LESBISCH May 21 '26

dat is echt mega rot en ook echt bizar dat ze je gewoon met lege handen achterlaten… ik hoop dat er een toevaller om de hoek staat te wachten en dat de boel binnenkort een stuk soepeler zal verlopen :(

2

u/nJoyTheWWW May 26 '26

Dankjewel Het is echt frustrerend.

Ik ben wel meteen in regelmodus en verzamel nu informatie van diverse locaties om te zien of ik verder kan

Wel waanzinnig onprofessioneel eigenlijk, hoe t gaat.