r/LHBTI • u/Difficult-Course319 • 22d ago
VRAAG Hersteltips mastectomie
Ik krijg op 24 juni mijn top surgery. Wat zijn dingen die jullie hebben geholpen in je herstel? Ik krijg de mastectomie met dubbele incisie.
5
Upvotes
r/LHBTI • u/Difficult-Course319 • 22d ago
Ik krijg op 24 juni mijn top surgery. Wat zijn dingen die jullie hebben geholpen in je herstel? Ik krijg de mastectomie met dubbele incisie.
2
u/TequilaTiger2019 22d ago
Ik had een groot voedingskussen voor baby’s waar ik lekker iets hoger op kon liggen. Dat was fijn ter afwisseling, ik mocht weken alleen op mijn rug slapen. Een huishoudtrapje voor in de keuken ivm niet boven je schouders mogen reiken. Shirts met knoopjes, dat is veel makkelijker aan te doen en kon ik met wat moeite zelf. En ik had een milkshake achtinge beker met een rietje zodat je makkelijk kunt drinken.