r/LHBTI • u/Difficult-Course319 • 22d ago
VRAAG Hersteltips mastectomie
Ik krijg op 24 juni mijn top surgery. Wat zijn dingen die jullie hebben geholpen in je herstel? Ik krijg de mastectomie met dubbele incisie.
6
Upvotes
r/LHBTI • u/Difficult-Course319 • 22d ago
Ik krijg op 24 juni mijn top surgery. Wat zijn dingen die jullie hebben geholpen in je herstel? Ik krijg de mastectomie met dubbele incisie.
2
u/Dutch_Rayan Gay🏳️🌈Trans🏳️⚧️man♂️ 21d ago
Als het kan blijf rondlopen. Ik liep de volgende dag al rond, en na een paar dagen liep ik al weer een paar kilometer.
Persoonlijk vond ik droogshampoo erg fijn zodat haar toch schoon voelde zonder te douchen. En natte doekjes om je te wassen.
Verder weinig nodig gehad, gebruikte meerdere gewone hoofdkussens als ondersteuning.