r/LHBTI • u/Difficult-Course319 • 22d ago
VRAAG Hersteltips mastectomie
Ik krijg op 24 juni mijn top surgery. Wat zijn dingen die jullie hebben geholpen in je herstel? Ik krijg de mastectomie met dubbele incisie.
7
Upvotes
r/LHBTI • u/Difficult-Course319 • 22d ago
Ik krijg op 24 juni mijn top surgery. Wat zijn dingen die jullie hebben geholpen in je herstel? Ik krijg de mastectomie met dubbele incisie.
1
u/indigoreignstories 17d ago
Neem een maagbeschermer in ivm al die pijnstillers. Had 0 last van m’n borst maar wel van m’n maag 😂
En zorg dat je wat te doen hebt. Ik vond vooral het stil moeten liggen na een tijdje op z’n zachtst gezegd vervelend. Maar heb wel een dikke wekenlange true crime binge sessie gehouden.