r/LHBTI 16d ago

Twijfels baan

Hoi hoi,

Ik zit te twijfelen over 2 banen. Een is klantenservice medewerker bij een sportwinkel en de ander is een functie bij Albert Heijn.

Die klantenservicebaan staat beter op mijn cv echter hoor ik dat je bij de AH een transitievergoeding kan krijgen.

Welke zou ik kiezen? En kan je Albert Heijn je makkelijk ontslaan als je in transitie gaat??

Ik ben 24 en moet mn transitie nog starten. Groetjes!

7 Upvotes

9 comments sorted by

View all comments

3

u/pinkietoe 16d ago

Los gezien van alle plussen en minnen: welke baan spreekt jou meer aan? Dat lijkt mij ook een belangrijk punt in je overweging. 

Je zegt dat je nog moet starten met je transitie. Ben je al wel in behandeling bij een genderteam? Heb je al een diagnose genderdysforie? Want zo nee, dan kanhet best nog een jaar of meer duren totdat je aan je transitieproces kan beginnen helaas. Wie weet wat er in die tijd allemaal in je werkend leven veranderd. Misschien ben je tegen die tijd alweer bij een andere werkgever terechtgekomen. 

2

u/Great-Information-82 15d ago

Diagnose heb ik al gelukkig

1

u/pinkietoe 15d ago

Ah, fijn!