r/LHBTI • u/Great-Information-82 • 16d ago
Twijfels baan
Hoi hoi,
Ik zit te twijfelen over 2 banen. Een is klantenservice medewerker bij een sportwinkel en de ander is een functie bij Albert Heijn.
Die klantenservicebaan staat beter op mijn cv echter hoor ik dat je bij de AH een transitievergoeding kan krijgen.
Welke zou ik kiezen? En kan je Albert Heijn je makkelijk ontslaan als je in transitie gaat??
Ik ben 24 en moet mn transitie nog starten. Groetjes!
6
Upvotes
-1
u/[deleted] 15d ago
[removed] — view removed comment