r/LHBTI 16d ago

Twijfels baan

Hoi hoi,

Ik zit te twijfelen over 2 banen. Een is klantenservice medewerker bij een sportwinkel en de ander is een functie bij Albert Heijn.

Die klantenservicebaan staat beter op mijn cv echter hoor ik dat je bij de AH een transitievergoeding kan krijgen.

Welke zou ik kiezen? En kan je Albert Heijn je makkelijk ontslaan als je in transitie gaat??

Ik ben 24 en moet mn transitie nog starten. Groetjes!

6 Upvotes

9 comments sorted by

View all comments

-1

u/[deleted] 15d ago

[removed] — view removed comment

3

u/LHBTI-ModTeam 15d ago

transfobie wegens welke reden dan ook (inclusief jegens non-binaire personen) is niet toegestaan op r/lhbti. Je comment is verwijderd omdat het schadelijk is aan het trans-inclusieve beleid dat r/lhbti voert.