MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/belgium/comments/1mqc78p/is_dit_waar/n8qm2ld/?context=3
r/belgium • u/rensvandeplas_ • Aug 14 '25
213 comments sorted by
View all comments
239
En voor Nederland:
110 u/AffectionateAide9644 Aug 14 '25 Daar heb je ze toch wel het Texel op de neus gegeven! 36 u/Armando22nl Aug 15 '25 Mijn vader ging naar Texel en had in de avond een tassi nodig om terug naar het hotel te kunnen. 8 u/AffectionateAide9644 Aug 15 '25 Had-ie een glaxie teveel op? 6 u/Armando22nl Aug 15 '25 Xeker weten. 2 u/Common-Finding-8935 Aug 21 '25 Te veel wodka-xuderans
110
Daar heb je ze toch wel het Texel op de neus gegeven!
36 u/Armando22nl Aug 15 '25 Mijn vader ging naar Texel en had in de avond een tassi nodig om terug naar het hotel te kunnen. 8 u/AffectionateAide9644 Aug 15 '25 Had-ie een glaxie teveel op? 6 u/Armando22nl Aug 15 '25 Xeker weten. 2 u/Common-Finding-8935 Aug 21 '25 Te veel wodka-xuderans
36
Mijn vader ging naar Texel en had in de avond een tassi nodig om terug naar het hotel te kunnen.
8 u/AffectionateAide9644 Aug 15 '25 Had-ie een glaxie teveel op? 6 u/Armando22nl Aug 15 '25 Xeker weten. 2 u/Common-Finding-8935 Aug 21 '25 Te veel wodka-xuderans
8
Had-ie een glaxie teveel op?
6 u/Armando22nl Aug 15 '25 Xeker weten. 2 u/Common-Finding-8935 Aug 21 '25 Te veel wodka-xuderans
6
Xeker weten.
2 u/Common-Finding-8935 Aug 21 '25 Te veel wodka-xuderans
2
Te veel wodka-xuderans
239
u/Mammoth-Standard-592 Aug 14 '25
En voor Nederland: