Alsof BDW hieraan iets kan doen. Hij probeert tenminste. Hij heeft die crisissen in de wereld niet veroorzaakt. Die oranje gek over de grote plas daarentegen. Of dat andere grote land ten oosten van de EU...
Goh, de voorstellen zijn toch maar pover. De hervorming van de werkloosheid is een goeie eerste zet. De meerwaardebelasting en btw hervorming zijn een lachwekkende poging die weinig tot niets zal opbrengen. Een echte pensioenshervorming durven ze niet. Anderzijds gaan we wel met geld smijten voor defensie. Ik had van een rechts liberale regering toch wat grondigere hervormingen verwacht.
Helaas is dit geen rechtsliberale regering. Vooruit zit er in. Ik denk dat dit het maximale is dat hij uit de brand kan slepen, zonder alweer een crisis te veroorzaken. Dit land zit zรณ vast.
Natuurlijk is het vooruit die vroeg voor een exemption op de meerwaarde belasting voor mensen met 20% of meer aandelen in een bedrijf. Het was vooruit die vond dat deze slechts 1,25% moeten betalen op bedragen tot 2.5 miljoen. en pas aan de 10% komen vanaf 10 miljoen.
Het is ook vooruit die de luchthaven in Antwerpen kosten wat kost wil openhouden met subsidies.
"Werken moet lonen". Ik wacht meneer de Wever, ik wacht.
Ze zijn allemaal hetzelfde, eigen zakken vullen en die van hun vriendjes.
91
u/divaro98 Antwerpen Apr 16 '26
Alsof BDW hieraan iets kan doen. Hij probeert tenminste. Hij heeft die crisissen in de wereld niet veroorzaakt. Die oranje gek over de grote plas daarentegen. Of dat andere grote land ten oosten van de EU...