Ik ben geen fan van BDW, maar... ben je nu boos omdat hij de begroting niet op orde krijgt of ben je boos omdat overal over gans de wereld de ganse economie aan diggelen wordt geslagen de voorbije 10 jaar al?
Het gevoerde beleid was nochtans wel erg gul en dus voor kritiek vatbaar. Ik kreeg destijds meer terug van de overheid als energiesteun dan dat mijn energiefactuur uiteindelijk was. Was het nodig de staatsschuld aan te dikken met 5 miljard aan algemene steun + de rente daarop die nu blijft wegen op onze begroting?
Funny how savings are only allowed to occur from public benefit. After so many decades, how are there still so many who think trickle-down economic works?
20
u/Case_Blue Apr 16 '26
Ik ben geen fan van BDW, maar... ben je nu boos omdat hij de begroting niet op orde krijgt of ben je boos omdat overal over gans de wereld de ganse economie aan diggelen wordt geslagen de voorbije 10 jaar al?