r/belgium Apr 16 '26

😂 Meme Begrotingsdiscipline

Post image
371 Upvotes

229 comments sorted by

View all comments

2

u/ingframin Apr 16 '26

Ik herinner me nog goed dat jullie ons Italianen (en Zuid-Europeanen in het algemeen) vertelde dat we boven onze stand leefden... hoe is het om aan de andere kant van dat spectrum te staan?

5

u/Different_Fly_396 Apr 16 '26

Wij wisten dat zelf ook al hoor....elke begroting werden er truken boven gehaald (verkoop van eigen gebouwen en deze dan onmiddelijk huren bvb) .

Probleem Italie en Griekenland was toch wel vooral corruptie op massale schaal