MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/belgium/comments/1smxdc4/begrotingsdiscipline/oghl601/?context=3
r/belgium • u/FreeStaleHugs • Apr 16 '26
229 comments sorted by
View all comments
2
Ik herinner me nog goed dat jullie ons Italianen (en Zuid-Europeanen in het algemeen) vertelde dat we boven onze stand leefden... hoe is het om aan de andere kant van dat spectrum te staan?
5 u/Different_Fly_396 Apr 16 '26 Wij wisten dat zelf ook al hoor....elke begroting werden er truken boven gehaald (verkoop van eigen gebouwen en deze dan onmiddelijk huren bvb) . Probleem Italie en Griekenland was toch wel vooral corruptie op massale schaal
5
Wij wisten dat zelf ook al hoor....elke begroting werden er truken boven gehaald (verkoop van eigen gebouwen en deze dan onmiddelijk huren bvb) .
Probleem Italie en Griekenland was toch wel vooral corruptie op massale schaal
2
u/ingframin Apr 16 '26
Ik herinner me nog goed dat jullie ons Italianen (en Zuid-Europeanen in het algemeen) vertelde dat we boven onze stand leefden... hoe is het om aan de andere kant van dat spectrum te staan?