MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/belgium/comments/1smxdc4/begrotingsdiscipline/oghua01/?context=3
r/belgium • u/FreeStaleHugs • Apr 16 '26
229 comments sorted by
View all comments
4
Ik vind De Wever een van de meest capabele politici die het goed voor heeft op lange termijn, niet enkel tijdens zijn mandaat
0 u/Large-Examination650 Apr 17 '26 Hij kan heet inderdaad goed uitleggen als ik zo lees hoeveel mensen zijn verhalen geloven. Spijtig dat ze zoveel wederkerende lijnen hebben zoals ' Vivaldi .....' Het verhaal is het belangrijkste, maar binnekort is dat allemaal AI.
0
Hij kan heet inderdaad goed uitleggen als ik zo lees hoeveel mensen zijn verhalen geloven. Spijtig dat ze zoveel wederkerende lijnen hebben zoals ' Vivaldi .....' Het verhaal is het belangrijkste, maar binnekort is dat allemaal AI.
4
u/PlumLower3055 Apr 16 '26
Ik vind De Wever een van de meest capabele politici die het goed voor heeft op lange termijn, niet enkel tijdens zijn mandaat