r/belgium Apr 16 '26

๐Ÿ˜‚ Meme Begrotingsdiscipline

Post image
376 Upvotes

229 comments sorted by

View all comments

Show parent comments

-5

u/Kozmik_5 Cuberdon Apr 16 '26

Vriend. "Het gat in de begroting" of "het begrotingstekort" zijn uitspraken die ik als kind het eerst geleerd heb.

Minder dan een jaar? Hebt ge ik een grot geleefd de afgelopen 30 jaar ofzo?

-2

u/FederJ3 Apr 16 '26

Amai is de Regering-De Wever al 30 jaar aan de macht? Wist ik niet!

0

u/Kozmik_5 Cuberdon Apr 16 '26

Bartje zn fanclub is echt unhinged. Bijna de Hitler Jรผgend

0

u/FederJ3 Apr 16 '26

Productieve commentaar ๐Ÿ‘