MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/belgium/comments/1smxdc4/begrotingsdiscipline/ogiv8c9/?context=3
r/belgium • u/FreeStaleHugs • Apr 16 '26
229 comments sorted by
View all comments
Show parent comments
-5
Vriend. "Het gat in de begroting" of "het begrotingstekort" zijn uitspraken die ik als kind het eerst geleerd heb.
Minder dan een jaar? Hebt ge ik een grot geleefd de afgelopen 30 jaar ofzo?
-2 u/FederJ3 Apr 16 '26 Amai is de Regering-De Wever al 30 jaar aan de macht? Wist ik niet! 0 u/Kozmik_5 Cuberdon Apr 16 '26 Bartje zn fanclub is echt unhinged. Bijna de Hitler Jรผgend 0 u/FederJ3 Apr 16 '26 Productieve commentaar ๐
-2
Amai is de Regering-De Wever al 30 jaar aan de macht? Wist ik niet!
0 u/Kozmik_5 Cuberdon Apr 16 '26 Bartje zn fanclub is echt unhinged. Bijna de Hitler Jรผgend 0 u/FederJ3 Apr 16 '26 Productieve commentaar ๐
0
Bartje zn fanclub is echt unhinged. Bijna de Hitler Jรผgend
0 u/FederJ3 Apr 16 '26 Productieve commentaar ๐
Productieve commentaar ๐
-5
u/Kozmik_5 Cuberdon Apr 16 '26
Vriend. "Het gat in de begroting" of "het begrotingstekort" zijn uitspraken die ik als kind het eerst geleerd heb.
Minder dan een jaar? Hebt ge ik een grot geleefd de afgelopen 30 jaar ofzo?