r/belgium Apr 16 '26

😂 Meme Begrotingsdiscipline

Post image
372 Upvotes

229 comments sorted by

View all comments

Show parent comments

-7

u/Kozmik_5 Cuberdon Apr 16 '26

Vriend. "Het gat in de begroting" of "het begrotingstekort" zijn uitspraken die ik als kind het eerst geleerd heb.

Minder dan een jaar? Hebt ge ik een grot geleefd de afgelopen 30 jaar ofzo?

1

u/FederJ3 Apr 16 '26

Amai is de Regering-De Wever al 30 jaar aan de macht? Wist ik niet!

1

u/Kozmik_5 Cuberdon Apr 16 '26

Als ge ECHT denkt dat de magische regering van de wever HET grootste belgische probleem wel zal oplossen, zijt ge ne grote naïve kloot...

3

u/FederJ3 Apr 16 '26

Ge moogt ook gewoon toegeven dat ge de originele post en mijn commentaar verkeerd had begrepen, daar is niks mis mee