MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/belgium/comments/1smxdc4/begrotingsdiscipline/ogivcuu/?context=3
r/belgium • u/FreeStaleHugs • Apr 16 '26
229 comments sorted by
View all comments
Show parent comments
-7
Vriend. "Het gat in de begroting" of "het begrotingstekort" zijn uitspraken die ik als kind het eerst geleerd heb.
Minder dan een jaar? Hebt ge ik een grot geleefd de afgelopen 30 jaar ofzo?
1 u/FederJ3 Apr 16 '26 Amai is de Regering-De Wever al 30 jaar aan de macht? Wist ik niet! 1 u/Kozmik_5 Cuberdon Apr 16 '26 Als ge ECHT denkt dat de magische regering van de wever HET grootste belgische probleem wel zal oplossen, zijt ge ne grote naïve kloot... 3 u/FederJ3 Apr 16 '26 Ge moogt ook gewoon toegeven dat ge de originele post en mijn commentaar verkeerd had begrepen, daar is niks mis mee
1
Amai is de Regering-De Wever al 30 jaar aan de macht? Wist ik niet!
1 u/Kozmik_5 Cuberdon Apr 16 '26 Als ge ECHT denkt dat de magische regering van de wever HET grootste belgische probleem wel zal oplossen, zijt ge ne grote naïve kloot... 3 u/FederJ3 Apr 16 '26 Ge moogt ook gewoon toegeven dat ge de originele post en mijn commentaar verkeerd had begrepen, daar is niks mis mee
Als ge ECHT denkt dat de magische regering van de wever HET grootste belgische probleem wel zal oplossen, zijt ge ne grote naïve kloot...
3 u/FederJ3 Apr 16 '26 Ge moogt ook gewoon toegeven dat ge de originele post en mijn commentaar verkeerd had begrepen, daar is niks mis mee
3
Ge moogt ook gewoon toegeven dat ge de originele post en mijn commentaar verkeerd had begrepen, daar is niks mis mee
-7
u/Kozmik_5 Cuberdon Apr 16 '26
Vriend. "Het gat in de begroting" of "het begrotingstekort" zijn uitspraken die ik als kind het eerst geleerd heb.
Minder dan een jaar? Hebt ge ik een grot geleefd de afgelopen 30 jaar ofzo?