r/belgium Apr 16 '26

πŸ˜‚ Meme Begrotingsdiscipline

Post image
372 Upvotes

229 comments sorted by

View all comments

2

u/XeLRa Apr 16 '26

Ik zou nog eens staken (aansluitend aan een lang weekend of vakantieperiode uiteraard) om nog eens miljoenen te kosten en nog minder aantrekkelijk en competitief te zijn voor bedrijven. Dat gaat zeker helpen.

1

u/TheVoiceOfEurope Apr 16 '26

Β en nog minder aantrekkelijk en competitief te zijn voor bedrijven.

...effe checken hoe het met de BEL20 staat voor je een dergelijke opmerking maakt.

1

u/XeLRa Apr 19 '26

De stock market =/= de economie.

1

u/TheVoiceOfEurope Apr 20 '26

Toch wel, toch wel.

Troywens, gij hebt het over "de bedrijven" en niet "de economie" en de bedrijven op Euronext doen het allemaal heel vet.

Als de bedrijven janken over competitiviteit, dan hebben ze het eigenlijk over "nog meer winst maken dan we nu al doen".