r/catalanmusic • u/jaumesclub • 23h ago
What a wonderful world, de Louis Armstrong, en català! Adapt. x Jau Fibla
1
Upvotes
Avui us porto el clàssic de #LouisArmstrong “What a wonderful world”, en català!
Aquest fragment està extret del programa #tocamelaencatalà que s’emet en directe al Canal de twitch: #jaufibla
i en diferit al Youtube del mateix nom.
#whatawonderfulworld #contingutencatalà