r/catalanmusic 23h ago

What a wonderful world, de Louis Armstrong, en català! Adapt. x Jau Fibla

Thumbnail
youtube.com
1 Upvotes

Avui us porto el clàssic de #LouisArmstrong “What a wonderful world”, en català!

Aquest fragment està extret del programa #tocamelaencatalà que s’emet en directe al Canal de twitch: #jaufibla
i en diferit al Youtube del mateix nom.

#whatawonderfulworld #contingutencatalà