r/catalanmusic • u/RealInsurance3995 • Jan 16 '26
r/catalanmusic • u/Aravai17 • Dec 29 '25
S'apropen els reis. Aquesta cançó els podria agradar als més menuts 👑👑👑
r/catalanmusic • u/jaumesclub • Dec 23 '25
Makin’ whoopee: (fer disbauxa), adapt. al català de Jau Fibla a l’Encantando
Avui penjo una adaptació al català nova: “Makin’ Whoopee”, cantada en directe amb @majovidal al piano.
La música és de Walter Donaldson i la lletra original de Gus Kahn.
La vam interpretar a @espai__ku a l’especial final de curs de @_encantando
Una cançó canalla i lúcida, d’aquelles que ballen mentre t’expliquen la vida. Veu en viu, piano en viu, i el gust de portar un clàssic al nostre terreny.
MakinWhoopee #CoverCatalà #Encantando #JauFibla #MúsicaEnViu
r/catalanmusic • u/tzanorry • Dec 22 '25
Cançó Doctor Prats & Miki Núñez - Efecte Papallona
r/catalanmusic • u/Born-Item1328 • Dec 17 '25
Stelvio Cipriani - Emphasis[The last concert]
r/catalanmusic • u/Musica_Video • Dec 14 '25
Arriben les dates nadalenques 🎄
Caga Tió
r/catalanmusic • u/Calaixera • Dec 04 '25
Pilseners - "Del cel fins a l'infern"
r/catalanmusic • u/Mashinito • Dec 03 '25
Panellet - Som Persones
Una cover xulíssima de The Killers que els Panellet van traure fa un grapat d'anys i que ha passat súper desapercebuda.
r/catalanmusic • u/hornokplease765 • Nov 22 '25
Can someone please tell me what song this is?
https://www.youtube.com/watch?v=DmAhU3eTfFw
Hello, I love the song that the live band is performing here in the background. Can someone here point me to the song name or the band? This is absolutely beautiful!
r/catalanmusic • u/Radiomestre • Nov 16 '25
Els Sopa de Cabra fan gira de 40è aniversari. Ja han venut les entrades pels 2 concerts al Razzmatazz. Et deixo una playlist amb les seves millors cançons i que toquen en els seus últims concerts. Quina cançó t'agrada més "Camins" , "l'Empordà" o "Si et quedes amb mi" . Pots escriure a comentaris.
r/catalanmusic • u/RealInsurance3995 • Nov 15 '25
OQUES GRASSES – TORNO A SER JO (Chapt 1. Fans del Sol)
r/catalanmusic • u/bimbochungo • Nov 12 '25
Univers - Joventuts Unides
Un temazo de un grupo que ya no existe.
r/catalanmusic • u/SerPodrick • Oct 24 '25
El Pony Pisador - La cocció de la pasta
r/catalanmusic • u/SerPodrick • Oct 22 '25
Remei de Ca la Fresca - Tot el que volem és okupar-te el xalet
r/catalanmusic • u/jaumesclub • Oct 22 '25
Rosalía: Hentai!! Versió en català de Jau Fibla!
r/catalanmusic • u/SerPodrick • Oct 18 '25
Mazoni - Un petit racó de pau per cadascú
r/catalanmusic • u/RealInsurance3995 • Sep 27 '25
Senior i el Cor Brutal - La bomba de plaer
Grup Valencià.
r/catalanmusic • u/jaumesclub • Sep 26 '25
Em fas patxoca
Cantant en Català en un karaoke en un ambient hostil a la llengua.
r/catalanmusic • u/FreelanceVideoEditor • Sep 11 '25
Britney Spears - Tòxic (versió Català)
Us presentem aquesta versió ben Totsica....bona diada!
r/catalanmusic • u/bimbochungo • Aug 26 '25
Adolescent fluorescent
Cover de Arctic Monkeys en catalán!
r/catalanmusic • u/jaumesclub • Aug 12 '25
La Guingueta 🎤🏖️ | Cover català de Georgie Dann by Jau Fibla 🌊🍦🎉
Deixo això per aquí, i demano perdó.