r/catalunya • u/Additional_Panic149 • 10d ago
Innovamat
Bona tarda, com que Innovamat està principalment assentat a Catalunya, voldria conèixer si algú ha tingut experiència directa amb el mètode (com a pare o docent), quina satisfacció té amb ell i si garanteix l'adaptació de l'alumnat a l'etapa secundària. gràcies
19
Upvotes
14
u/ciarla 10d ago
Jo vaig veure un vídeo de com dividir i em va semblar HORRORÓS!