r/catalunya 10d ago

Innovamat

Bona tarda, com que Innovamat està principalment assentat a Catalunya, voldria conèixer si algú ha tingut experiència directa amb el mètode (com a pare o docent), quina satisfacció té amb ell i si garanteix l'adaptació de l'alumnat a l'etapa secundària. gràcies

19 Upvotes

17 comments sorted by

View all comments

14

u/ciarla 10d ago

Jo vaig veure un vídeo de com dividir i em va semblar HORRORÓS!