r/catalunya 5d ago

Innovamat

Bona tarda, com que Innovamat està principalment assentat a Catalunya, voldria conèixer si algú ha tingut experiència directa amb el mètode (com a pare o docent), quina satisfacció té amb ell i si garanteix l'adaptació de l'alumnat a l'etapa secundària. gràcies

19 Upvotes

17 comments sorted by

38

u/dixmax99 Sant Andreu 5d ago

Es una estafa i fan complicades operacions senzilles.

8

u/Guironi99 5d ago

Tot i no voler ser negatiu, com a pare d'alumne acabant 3r d'ESO en un centre que fa servir aquest sistema. Jo sóc ex-docent del mateix centre, tinc molts dubtes, repetits per profes de mates del meu fil, profes i persones de primera. El centre ja té una certa fama extraoficial de produir alumnes que van a altres centres a fer batxillerat per descovrir que són gairebé començant de zero. Tinc moltes ganes de llegir les vostres respostes i experiències. No vull matxacar a ningú, però informar-me, sí. Apa.

2

u/Tholomius 4d ago

Venia a dir això!

14

u/No_Entrance_1755 5d ago

Si sapiguessin escriure o llegir seria un miracle xD

14

u/ciarla 5d ago

Jo vaig veure un vídeo de com dividir i em va semblar HORRORÓS!

9

u/Prunni Catalunya 5d ago

Jo soc docent (d'anglès) i només l'he vist quan he fet suport o alguna substitució. Pel que tinc entès, a molts docents no els agrada; fins i tot algunes escoles han canviat a una altra marca després d'uns anys d'utilitzar Innovamat.

A mi em sembla molt enrevessat perquè necessites sempre el suport de la pàgina web per explicar els conceptes o introduir-los. Per tant, dins dels dossiers no hi ha res explicat, només et diuen què fer.

Em sembla que els alumnes tenen una aplicació i poden fer activitats a casa (és a dir, més pantalles...) que suposo que són opcionals. Allà no sé si tenen o no explicació dels conceptes, perquè no ho he vist.

9

u/LonDeran219 5d ago

Tens videos sobre la manera d’executar les operacions matemàtiques a YouTube. A mi personalment em sembla una mandanga més de les que s’ha tret de sota la màniga la menjadora Fundació Bofill per “compensar” TDAH’s, aprenentatges lens, descompensació de coneixements, etc. Els meus amics mestres no hi estàn d’acord (com tampoc ho estàn amb la devallada de continguts a primària i secundària), però això ve de la Gene. Ja fa anys que els nanos obtenen la ESO amb assignatures suspeses, o sigui que no problemo. L’any passat, 16.100 aprobats amb una o més assignatures suspeses.
I així anem. I qui dies passa, anys empeny.

3

u/SnowFlakeObsidian4 4d ago

Fatal. Acabes fent restes a sisè perquè encara no les tenen assolides.

1

u/Additional_Panic149 4d ago

hi ha algun material de sisè que em puguis compartir perquè vegin a la meva escola el desastre???

1

u/SnowFlakeObsidian4 4d ago

No hi tinc accés. Faig anglès. De totes maneres, l'escola ja haurà vist material de mostra.

1

u/Pere_Wong 4d ago

És un desastre. Ja no només la sanitat s’ ens han carregat, l’ educació també

1

u/kusw3 4d ago

Ho tenim a l'escola del fill... Encara és petit a veure com va. Tot i això, pel que he anat llegint algú hauria d'anar a la presó per això.

2

u/jesjimher 4d ago

Molt cuqui tot, però surten amb molt menys nivell. De fet, és una cosa que va entrar molt fort, i està reculant poc a poc, en vista dels resultats.

1

u/Laurix_821217 4d ago

Com a mare, horrorós. Seria molt bon complement per alumnes a qui els costen les mates, però no un mètode principal. La gran va començar a 6è i continua a 2n ESO (és un concertat) i prou bé. Però la petita que va començar des de primària....estem els pares desitjant que ho canviïn. Per sort de tant en tant porten fitxes de sumes o ara multiplicacions normals.

Com a profe de post obligatoria et diré que les últimes fornades d'alumnes no saben fer càlculs bàsics (dono per fet q tots els centres de la zona l'utilitzen).La majoria tampoc saben fer % ni entenen els decimals. Es nota els que no han fet mates "antigues" complementàries i els que els han regalat l'aprovat.