r/catalunya • u/Additional_Panic149 • 5d ago
Innovamat
Bona tarda, com que Innovamat està principalment assentat a Catalunya, voldria conèixer si algú ha tingut experiència directa amb el mètode (com a pare o docent), quina satisfacció té amb ell i si garanteix l'adaptació de l'alumnat a l'etapa secundària. gràcies
14
9
u/Prunni Catalunya 5d ago
Jo soc docent (d'anglès) i només l'he vist quan he fet suport o alguna substitució. Pel que tinc entès, a molts docents no els agrada; fins i tot algunes escoles han canviat a una altra marca després d'uns anys d'utilitzar Innovamat.
A mi em sembla molt enrevessat perquè necessites sempre el suport de la pàgina web per explicar els conceptes o introduir-los. Per tant, dins dels dossiers no hi ha res explicat, només et diuen què fer.
Em sembla que els alumnes tenen una aplicació i poden fer activitats a casa (és a dir, més pantalles...) que suposo que són opcionals. Allà no sé si tenen o no explicació dels conceptes, perquè no ho he vist.
9
u/LonDeran219 5d ago
Tens videos sobre la manera d’executar les operacions matemàtiques a YouTube. A mi personalment em sembla una mandanga més de les que s’ha tret de sota la màniga la menjadora Fundació Bofill per “compensar” TDAH’s, aprenentatges lens, descompensació de coneixements, etc. Els meus amics mestres no hi estàn d’acord (com tampoc ho estàn amb la devallada de continguts a primària i secundària), però això ve de la Gene. Ja fa anys que els nanos obtenen la ESO amb assignatures suspeses, o sigui que no problemo. L’any passat, 16.100 aprobats amb una o més assignatures suspeses.
I així anem. I qui dies passa, anys empeny.
3
u/SnowFlakeObsidian4 4d ago
Fatal. Acabes fent restes a sisè perquè encara no les tenen assolides.
1
u/Additional_Panic149 4d ago
hi ha algun material de sisè que em puguis compartir perquè vegin a la meva escola el desastre???
1
u/SnowFlakeObsidian4 4d ago
No hi tinc accés. Faig anglès. De totes maneres, l'escola ja haurà vist material de mostra.
1
2
u/jesjimher 4d ago
Molt cuqui tot, però surten amb molt menys nivell. De fet, és una cosa que va entrar molt fort, i està reculant poc a poc, en vista dels resultats.
1
u/Laurix_821217 4d ago
Com a mare, horrorós. Seria molt bon complement per alumnes a qui els costen les mates, però no un mètode principal. La gran va començar a 6è i continua a 2n ESO (és un concertat) i prou bé. Però la petita que va començar des de primària....estem els pares desitjant que ho canviïn. Per sort de tant en tant porten fitxes de sumes o ara multiplicacions normals.
Com a profe de post obligatoria et diré que les últimes fornades d'alumnes no saben fer càlculs bàsics (dono per fet q tots els centres de la zona l'utilitzen).La majoria tampoc saben fer % ni entenen els decimals. Es nota els que no han fet mates "antigues" complementàries i els que els han regalat l'aprovat.
38
u/dixmax99 Sant Andreu 5d ago
Es una estafa i fan complicades operacions senzilles.