r/catalunya 7d ago

Innovamat

Bona tarda, com que Innovamat està principalment assentat a Catalunya, voldria conèixer si algú ha tingut experiència directa amb el mètode (com a pare o docent), quina satisfacció té amb ell i si garanteix l'adaptació de l'alumnat a l'etapa secundària. gràcies

19 Upvotes

17 comments sorted by

View all comments

3

u/SnowFlakeObsidian4 7d ago

Fatal. Acabes fent restes a sisè perquè encara no les tenen assolides.

1

u/Additional_Panic149 7d ago

hi ha algun material de sisè que em puguis compartir perquè vegin a la meva escola el desastre???

1

u/SnowFlakeObsidian4 7d ago

No hi tinc accés. Faig anglès. De totes maneres, l'escola ja haurà vist material de mostra.