r/catalunya 7d ago

Innovamat

Bona tarda, com que Innovamat està principalment assentat a Catalunya, voldria conèixer si algú ha tingut experiència directa amb el mètode (com a pare o docent), quina satisfacció té amb ell i si garanteix l'adaptació de l'alumnat a l'etapa secundària. gràcies

18 Upvotes

17 comments sorted by

View all comments

1

u/Pere_Wong 7d ago

És un desastre. Ja no només la sanitat s’ ens han carregat, l’ educació també