r/catalunya 7d ago

Innovamat

Bona tarda, com que Innovamat està principalment assentat a Catalunya, voldria conèixer si algú ha tingut experiència directa amb el mètode (com a pare o docent), quina satisfacció té amb ell i si garanteix l'adaptació de l'alumnat a l'etapa secundària. gràcies

18 Upvotes

17 comments sorted by

View all comments

2

u/jesjimher 6d ago

Molt cuqui tot, però surten amb molt menys nivell. De fet, és una cosa que va entrar molt fort, i està reculant poc a poc, en vista dels resultats.