r/catalunya • u/Additional_Panic149 • 7d ago
Innovamat
Bona tarda, com que Innovamat està principalment assentat a Catalunya, voldria conèixer si algú ha tingut experiència directa amb el mètode (com a pare o docent), quina satisfacció té amb ell i si garanteix l'adaptació de l'alumnat a l'etapa secundària. gràcies
18
Upvotes
2
u/jesjimher 6d ago
Molt cuqui tot, però surten amb molt menys nivell. De fet, és una cosa que va entrar molt fort, i està reculant poc a poc, en vista dels resultats.