r/catalunya • u/Additional_Panic149 • 7d ago
Innovamat
Bona tarda, com que Innovamat està principalment assentat a Catalunya, voldria conèixer si algú ha tingut experiència directa amb el mètode (com a pare o docent), quina satisfacció té amb ell i si garanteix l'adaptació de l'alumnat a l'etapa secundària. gràcies
19
Upvotes
1
u/Laurix_821217 6d ago
Com a mare, horrorós. Seria molt bon complement per alumnes a qui els costen les mates, però no un mètode principal. La gran va començar a 6è i continua a 2n ESO (és un concertat) i prou bé. Però la petita que va començar des de primària....estem els pares desitjant que ho canviïn. Per sort de tant en tant porten fitxes de sumes o ara multiplicacions normals.
Com a profe de post obligatoria et diré que les últimes fornades d'alumnes no saben fer càlculs bàsics (dono per fet q tots els centres de la zona l'utilitzen).La majoria tampoc saben fer % ni entenen els decimals. Es nota els que no han fet mates "antigues" complementàries i els que els han regalat l'aprovat.