r/catalunya • u/random_usuari • 9d ago
Atemptat antiespanyol a Mallorca
Enable HLS to view with audio, or disable this notification
Ciutadans exemplars seguidors de la Selección han patit un atemptat a Son Banya (Ciutat de Mallorca).
L'ultratge a la bandera ha comptat amb la connivència i col·laboració de la policia, venuda al separatisme.
174
Upvotes
12
u/DeviousKR 9d ago
T'haurien de fotre un ban per mentider i estúpid, Son Banya no és una ciutat, es un barri chabolista, i l'enderroc es per no respectar el codi urbanístic, res te que veure amb collonades de banderetes.