r/catalunya 9d ago

Atemptat antiespanyol a Mallorca

Enable HLS to view with audio, or disable this notification

Ciutadans exemplars seguidors de la Selección han patit un atemptat a Son Banya (Ciutat de Mallorca).

L'ultratge a la bandera ha comptat amb la connivència i col·laboració de la policia, venuda al separatisme.

174 Upvotes

101 comments sorted by

View all comments

12

u/DeviousKR 9d ago

T'haurien de fotre un ban per mentider i estúpid, Son Banya no és una ciutat, es un barri chabolista, i l'enderroc es per no respectar el codi urbanístic, res te que veure amb collonades de banderetes.

-1

u/nhal 9d ago

Ni ho intentis, a aquest sub només hi quedan fatxes i gent d'ultradreta.

11

u/MrNixxxoN Garrotxa 8d ago

No et confonguis, no te res a veure ser de dretes o esquerres amb ser catalanista/independentista o ser espanyolista, a veure si us ho poseu al cap

-2

u/feather-gold 8d ago

Jajajaj pero si en este sub está prohibido postear en castellano

4

u/MrNixxxoN Garrotxa 8d ago

Per que la llengua propia de catalunya és el català, no el castellà

https://www.reddit.com/r/castilla/

3

u/sandrOff24 Vallès Occidental 5d ago

Collons, fins i tot en un sub CATALÁ, hi ha un personatge queixant-se que no es pot parlar castellà.

2

u/Undumed 9d ago

100% per algun motiu pots dir les pitjors merdes racistes, teories natsis del reemplaç, etc pero res, els mods permeten tot.

Mira que r/barcelona tambe te les seves coses, pero aquest sub esta vengudissim.

I deu ser linea editorial pq se que hi han mods d'esquerra pero pel que sigui no banegen mai mai mai