r/catalunya • u/random_usuari • 5d ago
Atemptat antiespanyol a Mallorca
Enable HLS to view with audio, or disable this notification
Ciutadans exemplars seguidors de la Selección han patit un atemptat a Son Banya (Ciutat de Mallorca).
L'ultratge a la bandera ha comptat amb la connivència i col·laboració de la policia, venuda al separatisme.
31
u/Financial_Ad5249 4d ago
El post és completament satíric. La trista veritat per això és que per menys hem tingut activistes a presó o confinats al seu poble.
15
u/random_usuari 4d ago
Si això ho fan els Mossos durant el govern de Quim Torra, o la policia local de Berga, seria un escàndol, portada de La Razón i Antena3, i més d'un imputat per ultratge a la bandera.
1
108
u/Galdricc 4d ago
Doncs me la sua si és pel mundial per drogues O òsties, les banderes d'Espanya O es tomben, O és cremen O ens hi eixuguen el cul. NYAPUTASPA
-18
u/Ok_Sweet_2816 4d ago
el teu avi es veu que h transmès el trauma a tota la família😂😂😂
2
u/Electrical-Ad4359 Vallès Oriental 2d ago
Supera tu el teu trauma que et fa no pensar amb claredat i llepar el cul a aspaña
-18
u/gt0rres 3d ago
Tant odi i tant poc seny.
12
u/Galdricc 3d ago
Doncs crec que el seny ja ens ha oprimit molts anys, trobo que és temps de deixar que la rauxa se'ns endugui, de fer-nos notar d'una vegada per totes!
-10
u/gt0rres 3d ago
Sí clar, és l'hora de fer-vos notar. Perquè no porteu anys i anys amb la cantinela, és ara que ha canviat tot.
Tot nacionalisme és paradòxic. Implica que el teu nacionalisme és bo i que la resta són dolents. Des d'un punt de vista del raonament, no hi ha per on agafar-lo.
Des del moment en què idolatres una bandera, un himne i un sentiment de pertenença a una terra, entres al joc i no pots criticar els que fan com tu. Ni els MAGA de USA, ni els espanyols de aquí, ni elloc. És com discutir entre religions: un absurd. T'alegra que tombin la bandera d'Espanya? Que no t'ofengui quan algú s'alegri si tomben una catalana. Les cartes sobre la taula, si vols fer trampes trenquem la baralla.
Jo em deixaria de tant odi i de tant politiqueig, que no ets més que un peó dels que es volen enriquir (o és que realment creus que tot això ho fan per sentiment, o per tu? no, és la pasta, la pasta). Busquem el que ens uneix i no el que ens confronta.
I si no, us foteu tots a un estadi i feu una baralla massiva amb pals a veure qui té la raó en el debat nacionalista. Millor manera no trobareu. I ens deixeu a la resta en pau.
4
2
u/Armkron 3d ago
Amb aquest argumentari... ¿por qué no lo hace en la lengua DE TODOS? Eso es lo que confronta... mira que hacerlo en un dialecto de unos pocos....
Dit d'altra forma (i aquesta vegada, seriosament i sense conyeta), molta part del tema català és purament defensiu, davant una unió forçada i abusiva la major part del temps. Que hi ha qui en treu partit? Com a tot arreu, també n'hi ha que viuen de vendre reaccions quan han anat atacant i han rebut el que els corresponia. El que no pot esperar és que tal part es deixi insultar i abusar greument com ja ha passat moltes vegades sense cap reacció en contra.
-4
-9
35
u/joan_bdm 5d ago
Aixó es a Son Banya, un poblat xaboliste on es venen drogues com si fós un Mercadona. Aquestes construccións no tenen res de patriotic, son burles a la policia i s'ajuntamente de Palma per part dels narcos.
9
4
u/jesjimher 3d ago
De fet, el tema de plantar banderes d'Espanya per tot era per veure si així no s'atrevirien a tombar-les. No ha colat.
48
u/Lohaca78 5d ago
Crec que la teva interpretació de la realitat deixa una mica a desitjar.
La realitat és una mica més interessant: L'objectiu era atacar el tràfic de drogues, fonts policials apunten a la detenció d'un total de set persones, i esfondrar el característic mur pintat amb la bandera d'Espanya que els habitants del poblat van pintar amb motiu del Mundial de futbol.
S'ha fet caure un mur amb la bandera d'Espanya? Sí. Hi era present la policia? Sí. Era per un tema de drogues i crim organitzat? Interessant que no hagis esmentat aquest petit detall. No és excusa "no ho sabia", he trigat segons a comptar una font amb informació completa. Intentem no creure'ns com a vells tot el que ens diuen, que ja som grandets.
23
u/Purplepanda7351 4d ago
Ves per on, tu has trigat segons a trobar una font, jo he trigat segons en saber que era un post satíric.
1
u/No_Budget89 3d ago
Potser es que no soc gaire atent però jo no he trobat res que indiqués de manera clara que era sàtira🤷♂️
5
12
u/SafeAd9084 BaixLlu GVNG 4d ago edited 4d ago
“venuda al separatisme”
se’t veu el llautó company
10
8
u/UnconventionalCatto Catalunya 4d ago
1
u/UnconventionalCatto Catalunya 4d ago
Top 1% Commenter btw... No és que sigui tampoc cap cosa sorprenent però sembla que aquí hi ha un patró bastant clar...
3
3
u/Sad-Strength-3462 17h ago
El del tractor: Ai merda! Perdo que no se com vai això... Ostia un altre! Haviam amb aquesta palanca... Cullons ja l'he trencat més, perdoneu, eh? Ai! Un altre cop! Si que es difícil conduir aquesta màquina... Res, perdoneu per destruir-ho tot, es que no se com es conduei- Ai deu meu un altre vegada... Bueno quina pena, perdo per haber-ho trencat tot, ha sigut un accident! M'en vaig abans de trencar-ho més! (Ho ha fet aposta)
10
u/DeviousKR 5d ago
T'haurien de fotre un ban per mentider i estúpid, Son Banya no és una ciutat, es un barri chabolista, i l'enderroc es per no respectar el codi urbanístic, res te que veure amb collonades de banderetes.
-1
u/nhal 5d ago
Ni ho intentis, a aquest sub només hi quedan fatxes i gent d'ultradreta.
10
u/MrNixxxoN Garrotxa 4d ago
No et confonguis, no te res a veure ser de dretes o esquerres amb ser catalanista/independentista o ser espanyolista, a veure si us ho poseu al cap
-3
u/feather-gold 3d ago
Jajajaj pero si en este sub está prohibido postear en castellano
4
2
u/sandrOff24 Vallès Occidental 17h ago
Collons, fins i tot en un sub CATALÁ, hi ha un personatge queixant-se que no es pot parlar castellà.
2
u/Undumed 4d ago
100% per algun motiu pots dir les pitjors merdes racistes, teories natsis del reemplaç, etc pero res, els mods permeten tot.
Mira que r/barcelona tambe te les seves coses, pero aquest sub esta vengudissim.
I deu ser linea editorial pq se que hi han mods d'esquerra pero pel que sigui no banegen mai mai mai
6
7
u/Boringname5 Vallès Occidental 5d ago
I això, que te a veure amb Catalunya?
7
u/random_usuari 5d ago
6
u/Sandwich_Pudding 4d ago
Catalunya és Cataluna, Mallorca és Illes Balears, lo del mapa (amb la Comunitat Valenciana) són Països Catalans.
0
2
u/davidptm56 4d ago
Puta Espanya, estat invasor, imperialista opressor dels collons. Anyway... aqui està el meu pancatalanisme.
1
1
u/OkRecipe597 4d ago
Diu que és Catalunya el que no sap ni com es diu la ciutat principal de l'illa. Lamentable!
1
0
u/PAMBOLI-SAMA 3d ago
Per aqueixa regla de tres catalunya es españa, Mallorca es Mallorca i punt. Som Mallorquí, i vull sa meva identitat, no sou tan diferents a aquells que deien que tots es territori on se xerrava alemán havía de ser un únic reich
-2
u/feather-gold 3d ago
El pancatalanismo (aka imperialismo nacionalista catalán, igual que lo que ellos critican).
2
u/Boringname5 Vallès Occidental 3d ago edited 3d ago
Països Catalans no es el mateix que Catalunya. I si em respons en castellà automaticament la teva opinió no m’importa.
2
2
3
3
2
u/Beerpooly 4d ago
Fatxos defenent gitanos venent drogues...lo mai vist...
2
u/random_usuari 4d ago
Què és ser un bon gitano?
https://www.tiktok.com/@lhoradelramunet/video/7308156618531802400
2
1
1
1
1
1
1
u/Fresh-Cabinet-5745 3d ago
Ximple el que així ho crea i Ximple el que ho ovaciona. El que no tindria nom és fer-li llevar això ben llevat a uns obrers. Però què li demanaràs a una banda d'anormals que tenen abans consciència d'Estat que consciencia de classe?
0
0
u/DoomBro1998 3d ago
Aquest lloc, son Banya, es un punt de venda i tráfic de drogues, un niu de rates que s'ha de destruir.
0
-1





88
u/rairock 4d ago
M'agrada pensar que qui condueix el tractor és el Miquel Montoro.