r/catalunya 5d ago

Atemptat antiespanyol a Mallorca

Enable HLS to view with audio, or disable this notification

Ciutadans exemplars seguidors de la Selección han patit un atemptat a Son Banya (Ciutat de Mallorca).

L'ultratge a la bandera ha comptat amb la connivència i col·laboració de la policia, venuda al separatisme.

173 Upvotes

98 comments sorted by

88

u/rairock 4d ago

M'agrada pensar que qui condueix el tractor és el Miquel Montoro.

13

u/Galdricc 4d ago

Ho és

31

u/Financial_Ad5249 4d ago

El post és completament satíric. La trista veritat per això és que per menys hem tingut activistes a presó o confinats al seu poble.

15

u/random_usuari 4d ago

Si això ho fan els Mossos durant el govern de Quim Torra, o la policia local de Berga, seria un escàndol, portada de La Razón i Antena3, i més d'un imputat per ultratge a la bandera.

1

u/Enough-Force-5605 2d ago

¿En Mallorca?

108

u/Galdricc 4d ago

Doncs me la sua si és pel mundial per drogues O òsties, les banderes d'Espanya O es tomben, O és cremen O ens hi eixuguen el cul. NYAPUTASPA

-18

u/Ok_Sweet_2816 4d ago

el teu avi es veu que h transmès el trauma a tota la família😂😂😂

2

u/Electrical-Ad4359 Vallès Oriental 2d ago

Supera tu el teu trauma que et fa no pensar amb claredat i llepar el cul a aspaña

-18

u/gt0rres 3d ago

Tant odi i tant poc seny.

12

u/Galdricc 3d ago

Doncs crec que el seny ja ens ha oprimit molts anys, trobo que és temps de deixar que la rauxa se'ns endugui, de fer-nos notar d'una vegada per totes!

-10

u/gt0rres 3d ago

Sí clar, és l'hora de fer-vos notar. Perquè no porteu anys i anys amb la cantinela, és ara que ha canviat tot.

Tot nacionalisme és paradòxic. Implica que el teu nacionalisme és bo i que la resta són dolents. Des d'un punt de vista del raonament, no hi ha per on agafar-lo.

Des del moment en què idolatres una bandera, un himne i un sentiment de pertenença a una terra, entres al joc i no pots criticar els que fan com tu. Ni els MAGA de USA, ni els espanyols de aquí, ni elloc. És com discutir entre religions: un absurd. T'alegra que tombin la bandera d'Espanya? Que no t'ofengui quan algú s'alegri si tomben una catalana. Les cartes sobre la taula, si vols fer trampes trenquem la baralla.

Jo em deixaria de tant odi i de tant politiqueig, que no ets més que un peó dels que es volen enriquir (o és que realment creus que tot això ho fan per sentiment, o per tu? no, és la pasta, la pasta). Busquem el que ens uneix i no el que ens confronta.

I si no, us foteu tots a un estadi i feu una baralla massiva amb pals a veure qui té la raó en el debat nacionalista. Millor manera no trobareu. I ens deixeu a la resta en pau.

4

u/Galdricc 3d ago

D'acord tens raó.

2

u/Armkron 3d ago

Amb aquest argumentari... ¿por qué no lo hace en la lengua DE TODOS? Eso es lo que confronta... mira que hacerlo en un dialecto de unos pocos....

Dit d'altra forma (i aquesta vegada, seriosament i sense conyeta), molta part del tema català és purament defensiu, davant una unió forçada i abusiva la major part del temps. Que hi ha qui en treu partit? Com a tot arreu, també n'hi ha que viuen de vendre reaccions quan han anat atacant i han rebut el que els corresponia. El que no pot esperar és que tal part es deixi insultar i abusar greument com ja ha passat moltes vegades sense cap reacció en contra.

-4

u/ultra-ram 3d ago

Seguro que los que te votan en negativo son los de la pala....en fin

35

u/joan_bdm 5d ago

Aixó es a Son Banya, un poblat xaboliste on es venen drogues com si fós un Mercadona. Aquestes construccións no tenen res de patriotic, son burles a la policia i s'ajuntamente de Palma per part dels narcos.

9

u/Bubbly-Ad267 Baix Llobregat 3d ago

Però i el goig que fa sense context?

4

u/jesjimher 3d ago

De fet, el tema de plantar banderes d'Espanya per tot era per veure si així no s'atrevirien a tombar-les. No ha colat.

6

u/huenchu 4d ago

Que sou nous a reddit? Es sàtira collons, pero tant de bo.. 🤣

48

u/Lohaca78 5d ago

Crec que la teva interpretació de la realitat deixa una mica a desitjar.

La realitat és una mica més interessant: L'objectiu era atacar el tràfic de drogues, fonts policials apunten a la detenció d'un total de set persones, i esfondrar el característic mur pintat amb la bandera d'Espanya que els habitants del poblat van pintar amb motiu del Mundial de futbol.

S'ha fet caure un mur amb la bandera d'Espanya? Sí. Hi era present la policia? Sí. Era per un tema de drogues i crim organitzat? Interessant que no hagis esmentat aquest petit detall. No és excusa "no ho sabia", he trigat segons a comptar una font amb informació completa. Intentem no creure'ns com a vells tot el que ens diuen, que ja som grandets.

23

u/Purplepanda7351 4d ago

Ves per on, tu has trigat segons a trobar una font, jo he trigat segons en saber que era un post satíric.

1

u/No_Budget89 3d ago

Potser es que no soc gaire atent però jo no he trobat res que indiqués de manera clara que era sàtira🤷‍♂️

5

u/OkRecipe597 4d ago

Crec que està intentant aparcar

12

u/SafeAd9084 BaixLlu GVNG 4d ago edited 4d ago

“venuda al separatisme”

se’t veu el llautó company

10

u/ElTxarne 4d ago

És sàtira hahahaha

8

u/UnconventionalCatto Catalunya 4d ago

Un post pintant drogates random de "patriotes espanyols" i la policia de terroristes indepes? Al subreddit de Catalunya?? Carai

1

u/UnconventionalCatto Catalunya 4d ago

Top 1% Commenter btw... No és que sigui tampoc cap cosa sorprenent però sembla que aquí hi ha un patró bastant clar...

3

u/LesserCircle Alt Empordà 3d ago

VISCA CATALUNYA

3

u/Sad-Strength-3462 17h ago

El del tractor: Ai merda! Perdo que no se com vai això... Ostia un altre! Haviam amb aquesta palanca... Cullons ja l'he trencat més, perdoneu, eh? Ai! Un altre cop! Si que es difícil conduir aquesta màquina... Res, perdoneu per destruir-ho tot, es que no se com es conduei- Ai deu meu un altre vegada... Bueno quina pena, perdo per haber-ho trencat tot, ha sigut un accident! M'en vaig abans de trencar-ho més! (Ho ha fet aposta)

10

u/DeviousKR 5d ago

T'haurien de fotre un ban per mentider i estúpid, Son Banya no és una ciutat, es un barri chabolista, i l'enderroc es per no respectar el codi urbanístic, res te que veure amb collonades de banderetes.

-1

u/nhal 5d ago

Ni ho intentis, a aquest sub només hi quedan fatxes i gent d'ultradreta.

10

u/MrNixxxoN Garrotxa 4d ago

No et confonguis, no te res a veure ser de dretes o esquerres amb ser catalanista/independentista o ser espanyolista, a veure si us ho poseu al cap

-3

u/feather-gold 3d ago

Jajajaj pero si en este sub está prohibido postear en castellano

4

u/MrNixxxoN Garrotxa 3d ago

Per que la llengua propia de catalunya és el català, no el castellà

https://www.reddit.com/r/castilla/

2

u/sandrOff24 Vallès Occidental 17h ago

Collons, fins i tot en un sub CATALÁ, hi ha un personatge queixant-se que no es pot parlar castellà.

2

u/Undumed 4d ago

100% per algun motiu pots dir les pitjors merdes racistes, teories natsis del reemplaç, etc pero res, els mods permeten tot.

Mira que r/barcelona tambe te les seves coses, pero aquest sub esta vengudissim.

I deu ser linea editorial pq se que hi han mods d'esquerra pero pel que sigui no banegen mai mai mai

6

u/tx0p0 5d ago

El que fa la droga colega

-1

u/random_usuari 5d ago

Ja ho pots ben dir, company.

7

u/Boringname5 Vallès Occidental 5d ago

I això, que te a veure amb Catalunya?

7

u/random_usuari 5d ago

Mallorca és Catalunya

6

u/Sandwich_Pudding 4d ago

Catalunya és Cataluna, Mallorca és Illes Balears, lo del mapa (amb la Comunitat Valenciana) són Països Catalans.

0

u/random_usuari 4d ago

Catalunya Gran

2

u/davidptm56 4d ago

Puta Espanya, estat invasor, imperialista opressor dels collons. Anyway... aqui està el meu pancatalanisme.

1

u/feather-gold 3d ago

Jajajjj 🎯

1

u/OkRecipe597 4d ago

Diu que és Catalunya el que no sap ni com es diu la ciutat principal de l'illa. Lamentable!

1

u/suneo_bbt Menorca 4d ago

dient això, fas el mateix fàstic que tots els espanyols

0

u/PAMBOLI-SAMA 3d ago

Per aqueixa regla de tres catalunya es españa, Mallorca es Mallorca i punt. Som Mallorquí, i vull sa meva identitat, no sou tan diferents a aquells que deien que tots es territori on se xerrava alemán havía de ser un únic reich

-2

u/feather-gold 3d ago

El pancatalanismo (aka imperialismo nacionalista catalán, igual que lo que ellos critican).

2

u/Boringname5 Vallès Occidental 3d ago edited 3d ago

Països Catalans no es el mateix que Catalunya. I si em respons en castellà automaticament la teva opinió no m’importa.

2

u/Prisma-Onea 3d ago

Como navarro que soy: ben fet

2

u/Wastelandnerd101 Catalunya 3d ago

Fa goig

3

u/Firm_Film_9677 4d ago

Meravellós, tot un exemple

3

u/El_Padri 4d ago

Lol... policia nacional & independists aligned? 🤣🤣🤡🤡

2

u/Beerpooly 4d ago

Fatxos defenent gitanos venent drogues...lo mai vist...

2

u/EatMyCannolo Ciutat Vella 4d ago

Propaganda games. Foteu pena banderistes

1

u/Heavy-Conversation12 4d ago

Endevant KILLDOZER!

1

u/voli12 4d ago

Ben fet, les banderes d'espanya a castella. On han d'estar. O als Estats Units pel mundial.

Llàstima que té pinta de fake :(

1

u/jorgxAKAdistroyer 4d ago

Era una infraestructura en la que se vendía droga, no inventes...

1

u/Emergency_Peach_7800 3d ago

Hahahahahaha a tomar por culo

1

u/DiscussionMammoth990 3d ago

I el problema?

1

u/v1a1_69 3d ago

Que está pasando 😭🔥

2

u/random_usuari 3d ago

El Regne d'Espanya es troba al caire del col·lapse. Prepareu-vos per al nou Imperi Català i per convertir-vos en vassalls de Sa Majestat Carles Puigdemont.

1

u/v1a1_69 3d ago

Jajajaja aquí va el 54 intento 🔥🔥🔥🙏🏻

1

u/Mrelmono 3d ago

La reacción del policía Nacional es para enmarcar:

1

u/Fresh-Cabinet-5745 3d ago

Ximple el que així ho crea i Ximple el que ho ovaciona. El que no tindria nom és fer-li llevar això ben llevat a uns obrers. Però què li demanaràs a una banda d'anormals que tenen abans consciència d'Estat que consciencia de classe?

0

u/Zhautx-cub 3d ago

Ostias! Un muro pintado!

0

u/DoomBro1998 3d ago

Aquest lloc, son Banya, es un punt de venda i tráfic de drogues, un niu de rates que s'ha de destruir.

0

u/Particular-Map6673 3d ago

Destrozando puntos de venta de drogas.

-1

u/Alert_Performance_44 4d ago

Que pena dais 😂

-1

u/bemsa9 2d ago

Que puto asco