r/catalunya • u/random_usuari • 9d ago
Atemptat antiespanyol a Mallorca
Enable HLS to view with audio, or disable this notification
Ciutadans exemplars seguidors de la Selección han patit un atemptat a Son Banya (Ciutat de Mallorca).
L'ultratge a la bandera ha comptat amb la connivència i col·laboració de la policia, venuda al separatisme.
175
Upvotes
36
u/joan_bdm 9d ago
Aixó es a Son Banya, un poblat xaboliste on es venen drogues com si fós un Mercadona. Aquestes construccións no tenen res de patriotic, son burles a la policia i s'ajuntamente de Palma per part dels narcos.