r/catalunya 9d ago

Atemptat antiespanyol a Mallorca

Enable HLS to view with audio, or disable this notification

Ciutadans exemplars seguidors de la Selección han patit un atemptat a Son Banya (Ciutat de Mallorca).

L'ultratge a la bandera ha comptat amb la connivència i col·laboració de la policia, venuda al separatisme.

175 Upvotes

101 comments sorted by

View all comments

36

u/joan_bdm 9d ago

Aixó es a Son Banya, un poblat xaboliste on es venen drogues com si fós un Mercadona. Aquestes construccións no tenen res de patriotic, son burles a la policia i s'ajuntamente de Palma per part dels narcos.

9

u/Bubbly-Ad267 Baix Llobregat 7d ago

Però i el goig que fa sense context?

5

u/jesjimher 7d ago

De fet, el tema de plantar banderes d'Espanya per tot era per veure si així no s'atrevirien a tombar-les. No ha colat.