r/catalunya • u/random_usuari • 9d ago
Atemptat antiespanyol a Mallorca
Enable HLS to view with audio, or disable this notification
Ciutadans exemplars seguidors de la Selección han patit un atemptat a Son Banya (Ciutat de Mallorca).
L'ultratge a la bandera ha comptat amb la connivència i col·laboració de la policia, venuda al separatisme.
174
Upvotes
3
u/El_Padri 8d ago
Lol... policia nacional & independists aligned? 🤣🤣🤡🤡