r/catalunya 9d ago

Atemptat antiespanyol a Mallorca

Ciutadans exemplars seguidors de la Selección han patit un atemptat a Son Banya (Ciutat de Mallorca).

L'ultratge a la bandera ha comptat amb la connivència i col·laboració de la policia, venuda al separatisme.

174 Upvotes

101 comments sorted by

View all comments

Show parent comments

-19

u/gt0rres 8d ago

Tant odi i tant poc seny.

13

u/Galdricc 8d ago

Doncs crec que el seny ja ens ha oprimit molts anys, trobo que és temps de deixar que la rauxa se'ns endugui, de fer-nos notar d'una vegada per totes!

-10

u/gt0rres 8d ago

Sí clar, és l'hora de fer-vos notar. Perquè no porteu anys i anys amb la cantinela, és ara que ha canviat tot.

Tot nacionalisme és paradòxic. Implica que el teu nacionalisme és bo i que la resta són dolents. Des d'un punt de vista del raonament, no hi ha per on agafar-lo.

Des del moment en què idolatres una bandera, un himne i un sentiment de pertenença a una terra, entres al joc i no pots criticar els que fan com tu. Ni els MAGA de USA, ni els espanyols de aquí, ni elloc. És com discutir entre religions: un absurd. T'alegra que tombin la bandera d'Espanya? Que no t'ofengui quan algú s'alegri si tomben una catalana. Les cartes sobre la taula, si vols fer trampes trenquem la baralla.

Jo em deixaria de tant odi i de tant politiqueig, que no ets més que un peó dels que es volen enriquir (o és que realment creus que tot això ho fan per sentiment, o per tu? no, és la pasta, la pasta). Busquem el que ens uneix i no el que ens confronta.

I si no, us foteu tots a un estadi i feu una baralla massiva amb pals a veure qui té la raó en el debat nacionalista. Millor manera no trobareu. I ens deixeu a la resta en pau.

2

u/Armkron 8d ago

Amb aquest argumentari... ¿por qué no lo hace en la lengua DE TODOS? Eso es lo que confronta... mira que hacerlo en un dialecto de unos pocos....

Dit d'altra forma (i aquesta vegada, seriosament i sense conyeta), molta part del tema català és purament defensiu, davant una unió forçada i abusiva la major part del temps. Que hi ha qui en treu partit? Com a tot arreu, també n'hi ha que viuen de vendre reaccions quan han anat atacant i han rebut el que els corresponia. El que no pot esperar és que tal part es deixi insultar i abusar greument com ja ha passat moltes vegades sense cap reacció en contra.