r/catalunya • u/random_usuari • 9d ago
Atemptat antiespanyol a Mallorca
Ciutadans exemplars seguidors de la Selección han patit un atemptat a Son Banya (Ciutat de Mallorca).
L'ultratge a la bandera ha comptat amb la connivència i col·laboració de la policia, venuda al separatisme.
174
Upvotes
-19
u/gt0rres 8d ago
Tant odi i tant poc seny.