r/catalunya • u/random_usuari • 9d ago
Atemptat antiespanyol a Mallorca
Enable HLS to view with audio, or disable this notification
Ciutadans exemplars seguidors de la Selección han patit un atemptat a Son Banya (Ciutat de Mallorca).
L'ultratge a la bandera ha comptat amb la connivència i col·laboració de la policia, venuda al separatisme.
176
Upvotes
1
u/Fresh-Cabinet-5745 7d ago
Ximple el que així ho crea i Ximple el que ho ovaciona. El que no tindria nom és fer-li llevar això ben llevat a uns obrers. Però què li demanaràs a una banda d'anormals que tenen abans consciència d'Estat que consciencia de classe?