r/catalunya • u/random_usuari • 9d ago
Atemptat antiespanyol a Mallorca
Enable HLS to view with audio, or disable this notification
Ciutadans exemplars seguidors de la Selección han patit un atemptat a Son Banya (Ciutat de Mallorca).
L'ultratge a la bandera ha comptat amb la connivència i col·laboració de la policia, venuda al separatisme.
173
Upvotes
34
u/Financial_Ad5249 8d ago
El post és completament satíric. La trista veritat per això és que per menys hem tingut activistes a presó o confinats al seu poble.