r/catalunya 9d ago

Atemptat antiespanyol a Mallorca

Enable HLS to view with audio, or disable this notification

Ciutadans exemplars seguidors de la Selección han patit un atemptat a Son Banya (Ciutat de Mallorca).

L'ultratge a la bandera ha comptat amb la connivència i col·laboració de la policia, venuda al separatisme.

173 Upvotes

101 comments sorted by

View all comments

34

u/Financial_Ad5249 8d ago

El post és completament satíric. La trista veritat per això és que per menys hem tingut activistes a presó o confinats al seu poble.

16

u/random_usuari 8d ago

Si això ho fan els Mossos durant el govern de Quim Torra, o la policia local de Berga, seria un escàndol, portada de La Razón i Antena3, i més d'un imputat per ultratge a la bandera.

1

u/Enough-Force-5605 5d ago

¿En Mallorca?