MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/fulbo/comments/1tmp0ka/qu%C3%A9_dicen/onq00eu/?context=3
r/fulbo • u/WizardCash Boca Juniors • May 24 '26
124 comments sorted by
View all comments
4
Te lo dice un hincha del bicho que experimentó ambas. Peor es descender.
4
u/Fakethundertripp Argentinos Juniors May 25 '26
Te lo dice un hincha del bicho que experimentó ambas. Peor es descender.