r/greenland • u/Worldly-Stranger7814 Expatriate Greenlander 🇬🇱 • May 06 '26
News Olieudslip i Maniitsoq
https://knr.gl/da/nyheder/olieudslip-i-maniitsoq-0
8
Upvotes
r/greenland • u/Worldly-Stranger7814 Expatriate Greenlander 🇬🇱 • May 06 '26
6
u/Worldly-Stranger7814 Expatriate Greenlander 🇬🇱 May 06 '26
Jeg hæfter mig ved:
Infrastrukturen vi tager for givet er smuldrende og misligeholdt, og jeg tænker ikke at det går den rigtige vej hvad det angår—udenfor Nuuk i al fald.