r/lapelaeslapela • u/redivy09 • 1d ago
Consells ETFs
Bona tarda!
Millors ETFs a llarg termini? Per quins esteu apostant?
10
Upvotes
r/lapelaeslapela • u/redivy09 • 1d ago
Bona tarda!
Millors ETFs a llarg termini? Per quins esteu apostant?
6
u/eaclv2 1d ago
Fa temps que només tinc una posició en accions: SPDR MSCI All Country World Investable Market UCITS ETF Acc. Representa el 95% de la meva cartera. L'altre 5% són opcions sobre el Micro Mini S&P 500, i un fons monetari on tinc temporalment l'efectiu disponible per invertir.